Monday , October 23 2017
Home / Business / दुबई शॉपिंग फ़ैस्टीवल का 5 जनवरी से आग़ाज़

दुबई शॉपिंग फ़ैस्टीवल का 5 जनवरी से आग़ाज़

हैदराबाद  31 दिसम्बर  ( प्रैस नोट ) दुनिया भर में मशहूर एक माह तवील सालाना शॉपिंग फ़ैस्टीवल दुबई शॉपिंग फ़ैस्टीवल का 5 जनवरी ता 5 फरवरी इनइक़ाद अमल में आएगा । ये फ़ैस्टीवल हज़ारों सय्याहों के लिए बाइस कशिश होता है जो इस फ़ैस्टीवल मे

हैदराबाद  31 दिसम्बर  ( प्रैस नोट ) दुनिया भर में मशहूर एक माह तवील सालाना शॉपिंग फ़ैस्टीवल दुबई शॉपिंग फ़ैस्टीवल का 5 जनवरी ता 5 फरवरी इनइक़ाद अमल में आएगा । ये फ़ैस्टीवल हज़ारों सय्याहों के लिए बाइस कशिश होता है जो इस फ़ैस्टीवल में शिरकत के लिए शहर आते हैं । दुबई ईवंटस ऐंड प्रोमोशनस असटाबलिशमनट (DEPE) ने इस की इत्तिला दी । फ़ैस्टीवल के इस 17 वीं ऐडीशन मैं ज़ाइद अज़ 6000 रीटेल आउटलेट्स और 70 मालेर तवक़्क़ो है कि 75 फ़ीसद तक डिस्काउंट का पेशकश करेंगे ।

इस फ़ैस्टीवल में काफ़ी ख़रीदारी की जाती है और लाखों दिरहम के इनामात जीतने के भी मवाक़े होते हैं । इस दौरान यू ए ई की इंटरनैशनल एयरलाईन , एमरीटस ने डी ऐस एफ़ 2012 के लिए ख़ुसूसी पयाकीजस का ऐलान किया है । मुंबई से सफ़र करने वाले 19995 रुपय में दुबई शॉपिंग फ़ैस्टीवल में हिस्सा ले सकते हैं । इस पिया केज में वापसी का हवाई किराया , चार रातों में क़ियाम के लिए अकामोडीशन , बफ़ट ब्रेकफास्ट एर पोर्ट ट्रांसफ़र शामिल है ।

दिल्ली , बैंगलौर , चिनाई , हैदराबाद , कोलकता , कूची , तर वननता पोरम , कोज़ी कूडे़ और अहमदाबाद के मुसाफ़िरिन के लिए भी ख़ुसूसी पयाकीजस की पेशकश की जा रही है । मज़ीद तफ़सीलात के लिए हर शाला नायक / गणेश तामबयार से 9619700161 । 9833819890 पर रब्त किया जा सकता है।

TOPPOPULARRECENT