Thursday , August 24 2017
Home / Hyderabad News / देही इलाक़ों को तरक़्क़ी याफताह बनाने हुकूमत संजीदा

देही इलाक़ों को तरक़्क़ी याफताह बनाने हुकूमत संजीदा

हैदराबाद 20 अगस्त: ग्राम ज्योति प्रोग्राम के तहत तेलंगाना वुज़रा के तारिक रामा राव‌ ,डॉ सी लकशमा रेड्डी, ज़िला कलेक्टर महबूबनगर श्रीमती श्री देवी, रुकने असेंबली महबूबनगर श्रीनिवास गौड़, रुकने असेंबली शादनगर वाई अनजया यादव, आर डी ओ महबूबनगर हनुमंत रेड्डी के अलावा मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात से ताल्लुक़ रखने वाले सरकारी ओहदेदारों ग्राम पंचायत का दौरा करते हुए तफ़सीली मुआइना करते हुए अवाम से तफ़सीली मालूमात हासिल किया।

तेलंगाना वज़ीर के तारिक रामा राव‌ ने ग्राम ज्योति प्रोग्राम से मुख़ातिब करते हुए कहा कि मौज़ा हाजीपल्ली में सफ़ाई के बेहतरीन इंतेज़ाम और तरक़्क़ी फ़राहम करने पर ख़ुशी का इज़हार किया।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना हुकूमत देही इलाक़ों में वाक़्ये ग्राम पंचायतों को तरक़्क़ी याफताह बनाने के लिए संजीदा है। देही इलाक़ों की तरक़्क़ी में हुकूमत के साथ अवामी तआवुन को ज़रूरी क़रार दिया। ग्राम पंचायतों को होने वाली आमदनी से साबिक़ में 30 फ़ीसद ख़र्च किया जाता था।

तेलंगाना हुकूमत ने तरक़्क़ी के लिए 50 फ़ीसद ख़र्च करने का मौक़ा फ़राहम किया है। उन्होंने कहा कि तेलंगाना रियासत को मुल्क भर की रियासतों में से एक और बेहतरीन और तरक़्क़ी याफताह रियासत बनाने के लिए कोशां है।

तेलंगाना हुकूमत अवाम को साफ़-ओ-शफ़्फ़ाफ़ पीने का पानी फ़राहम करने के मक़सद से घर-घर वाटर ग्रिड के ज़रीये नल फ़राहम करने के इक़दामात कर रही है।

उन्होंने देही इलाक़ों में रहने वाली अवाम पर-ज़ोर देते हुए कहा कि मवाज़आत में रहने वाली अवाम बीमा स्कीम से भरपूर इस्तेफ़ादा करें और हर एक शहरी बीमा स्कीम से ज़रूर जड़ें। तेलंगाना वज़ीर सी लकशमा रेड्डी ने मुख़ातिब करते हुए कहा कि तेलंगाना रियासत की हर एक गली को तरक़्क़ी फ़राहम करने के मक़सद से ग्राम ज्योति प्रोग्राम को रूबा अमल लाया गया है। हुकूमत की तरफ से हर मुम्किना तरक़्क़ीयाती इक़दामात करने का तयक़्क़ुन दिया हिन्दुस्तान में दर-अंदाज़ी के लिए बंगलादेश सरहद का आसानी से इस्तेमाल,

TOPPOPULARRECENT