Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / देही इलाक़ों में ख़िदमात के लज़ूम पर जूनियर डॉक्टर्स का एहतेजाज

देही इलाक़ों में ख़िदमात के लज़ूम पर जूनियर डॉक्टर्स का एहतेजाज

जूनियर डॉक्टर्स ने देही इलाक़ों में एक साल ख़िदमात की अंजाम दही को लाज़िमी क़रार देने हुकूमत के फ़ैसले के ख़िलाफ़ सख़्त एहतेजाज करते हुए इन जूनियर डाक्टरों ने गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन से मुलाक़ात की और वाज़िह कहा कि हुकूमत की तरफ से किए गए

जूनियर डॉक्टर्स ने देही इलाक़ों में एक साल ख़िदमात की अंजाम दही को लाज़िमी क़रार देने हुकूमत के फ़ैसले के ख़िलाफ़ सख़्त एहतेजाज करते हुए इन जूनियर डाक्टरों ने गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन से मुलाक़ात की और वाज़िह कहा कि हुकूमत की तरफ से किए गए फ़ैसले के वो हरगिज़ मुख़ालिफ़ नहीं हैं बल्कि उन्होंने मुस्तक़िल असास पर डाक्टरों के तक़र्रुत अमल में लाने का गवर्नर से मुतालिबा किया।

स्वच्छ भारत अभियान में हिस्सा लेने के लिए गांधी हॉस्पिटल को अपनी अहलिया लेडी गवर्नर श्रीमती वीमला नरसिम्हन से जूनियर डाक्टरों के एक वफ़द ने मुलाक़ात कर के जूनियर डाक्टरों को दरपेश मुख़्तलिफ़ मसाइल पर मुश्तमिल एक तफ़सीली याददाश्त पेश क्या।

इस मौके पर जूनियर डाक्टरों की तरफ से उन्हें बताए गए मुख़्तलिफ़ मसाइल की पुरसुकून अंदाज़ में समाअत करते हुए इस सिलसिले में हमदर्दाना ग़ौर करने का गवर्नर ने जूनियर डाक्टरों को तीक़न दिया।

तेलंगाना जूनियर डॉक्टर्स एसोसीएशन ने गवर्नर को इस बात से वाक़िफ़ करवाया कि तेलंगाना में किसी भी मुक़ाम पर वाक़्ये दवा ख़ानों में ग़रीब अवाम को मयारी तिब्बी सहूलतें मरीज़ों को मुहय्या नहीं हैं।

तेलंगाना आंध्र प्रदेश रियासतों में 281 कम्यूनिटी हेल्थ सेंटरस रहने पर एक हज़ार डाक्टरों की जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाने का हुकूमत ने एलान किया था।

जूनियर डाक्टरों ने इस बात पर अपनी मायूसी का इज़हार किया कि सिर्फ़ 700 डाक्टरों ने इस बात पर अपनी मायूसी का इज़हार किया कि सिर्फ़ 700 डाक्टरों के तक़र्रुत की मंज़ूरी दिए हुए 300 डाक्टरों के तक़र्रुत अमल में लाए गए। जूनियर डॉक्टर्स
एसोसीएशन के वफ़द ने गवर्नर से आरिज़ी असास पर डाक्टरों के तक़र्रुत अमल में लाने के बजाये मुस्तक़िल असास पर तक़र्रुत अमल में लाने का गवर्नर से मुतालिबा किया।

तब ही हम वर्ल्ड हेल्थ आर्गेनाईज़ेशन के रहनुमायाना ख़ुतूत के मुताबिक़ देही इलाक़ों में अवाम को मयारी तिब्बी ख़िदमात फ़राहम करने के लिए हरगिज़ गुरेज़ नहीं करेंगे।

TOPPOPULARRECENT