Saturday , October 21 2017
Home / Sports / दोहा ओपन ख़िताब विक्टोरिया को,नंबर एक मुक़ाम सरीना को

दोहा ओपन ख़िताब विक्टोरिया को,नंबर एक मुक़ाम सरीना को

दोहा 19 फरवरी: (ए पी) ऑस्ट्रेलियन ओपन चम्पिय‌न विक्टोरिया इज़ रेणुका ने क़तर ओपन टेनिस टूर्नामेंट के ख़िताबी मुक़ाबले में अमेरीका की टेनिस स्टार सरीना विलियम्स को 2 घंटे 28 मिनट तवील स‌ख्त‌ मुक़ाबले में 7-6(8-6) , 2-6 , 6-3 से शिकस्त देते हुए यहां अपने ख़िताब का कामयाब दिफ़ा किया।

ताहम वो सरीना विलियम्स को नंबर एक मुक़ाम पर वापसी से नहीं रोक पाइं । दूसरी जानिब सरीना विलियम्स जिन्होंने गुज़जिता 10 मर्तबा विक्टोरिया को शिकस्त दी है वो यहां ख़िताब हासिल करने में तो नाकाम रही ताहम विक्टोरिया से नंबर एक मुक़ाम हासिल करलिया ।

इबतिदाई सीट अप काफ़ी सख्त‌ रहा जहां 23 साला विक्टोरिया ने 5-5 और 6-6 के मौक़ा पर बेहतरीन वापसी की सलाहियत का मुज़ाहरा किया और पहला सीट अपने नाम किया । दूसरे सीट में इज़ रेणुका को अपनी सरवेस गंवानी पड़ी जिस के फ़ौरन बाद सरीना विलियम ने 3-1 की सबक़त हासिल करते हुए ना सिर्फ़ दूसरे सीट को 6-2 के साथ अपने नाम करलिया ।

ताहम तीसरे और फ़ैसलाकुन सीट में इज़ रेणुका ने सीट के आग़ाज़ पर ही 4-1 की सबक़त बना ली और फ़ैसलाकुन सीट 6-3 से अपने नाम करलिया । सरीना विलियम्स के ख़िलाफ़ विक्टोरिया की गुजिशता 12 मुलाक़ातों में सिर्फ़ दूसरी कामयाबी है जैसा कि इस से क़बल विक्टोरिया ने सरीना के ख़िलाफ़ 2009-ए-मियामी में 6-3,6-1 की कामयाबी हासिल की थी ।

गुजिशता साल‌ उज़्र निका ने आलमी नंबर 9 ऑस्ट्रेलियाई टेनिस स्टार समन्ता स्टोर सर को रास्त सीटों में 6-1,6-2 से शिकस्त दी थी और इस मर्तबा अपने ख़िताब के दिफ़ा में कामयाब रहें । दोहा में ख़िताब का कामयाब दिफ़ा करने के बावजूद उन्हें ख़ातून ज़मुरा की आलमी दर्जा बंदी में पहला मुक़ाम सरीना विलियम्स के ख़िलाफ़ गंवाना पड़ा ।

विक्टोरिया 30 जनवरी 2012-ए-को नंबर एक मुक़ाम पर फ़ाइज़ हुई थीं और उन्होंने 52 हफ़्ता इस मुक़ाम पर अपनी हुक्मरानी की ।

TOPPOPULARRECENT