Monday , October 23 2017
Home / Crime / दो कमसिन लड़कीयों का क़तल, क़ातिल बाप गिरफ़्तार

दो कमसिन लड़कीयों का क़तल, क़ातिल बाप गिरफ़्तार

बानसवाड़ा । 31अक्टूबर ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) बानसवाड़ा मुस्तक़र के दीशाई पेट के मुतवत्तिन ग़ौस ने अपनी दो कमसिन लड़कीयों का क़तल करदिया । तफ़सीलात के बमूजब दीशाई पीट गाली पुर मौज़े में मुक़ीम ग़ौस की शादी 6 साल क़बल हुई थी जिस को दो लड़की

बानसवाड़ा । 31अक्टूबर ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) बानसवाड़ा मुस्तक़र के दीशाई पेट के मुतवत्तिन ग़ौस ने अपनी दो कमसिन लड़कीयों का क़तल करदिया । तफ़सीलात के बमूजब दीशाई पीट गाली पुर मौज़े में मुक़ीम ग़ौस की शादी 6 साल क़बल हुई थी जिस को दो लड़कीयां पैदा हुईं ।

सानिया चार साला और समीरा तीन साला को ग़ौस ने बीवी से झगड़ा होने के बाद हालत नशा में लेकर चला गया और एक घने जंगल में ले जाकर गला घूँट कर क़तल कर के एक गढ़ा खोद कर दफ़न करदिया । ज़रीना बेगम ने अपने शौहर के ख़िलाफ़ पुलिस में मुक़द्दमा दर्ज करवाया जिस पर पुलिस ने शौहर को हिरासत में लेते हुए पूछताछ की ।

किल इन्सपैक्टर बानसवाड़ा मुनिया ने अपने जवानों की मदद से क़ब्रें खुदवाएं और नाशों को तक़रीबन एक हफ़्ता बाद बाहर निकाला गया । दोनों नाशें मसख़ होगई थीं। इन लड़कीयों की माँ ज़रीना बेगम ने अपनी बेटीयों की शनाख़्त कपड़ों से की ।

सर्किल इन्सपैक्टर बानसवाड़ा की मौजूदगी में नाशों का पंचनामा क्या । मुक़द्दमा दर्ज करते हुए पुलिस ने ग़ौस को हिरासत में लिया और तहक़ीक़ात जारी हैं।

TOPPOPULARRECENT