Thursday , October 19 2017
Home / World / दो बच्चों की ऑस्ट्रेलियाई माँ दौलते इस्लामीया में शामिल

दो बच्चों की ऑस्ट्रेलियाई माँ दौलते इस्लामीया में शामिल

एक 26 साला ऑस्ट्रेलियाई ख़ातून ने मुबैयना तौर पर शाम में दौलते इस्लामीया ग्रुप में शमूलीयत के लिए अपने दो बच्चों से भी तर्के ताल्लुक़ कर लिया। इत्तिलाआत के मुताबिक़ जसमीना मलवानोफ़ ने बच्चों की निगरानी करने वाली मुलाज़िमा से कहा कि वो

एक 26 साला ऑस्ट्रेलियाई ख़ातून ने मुबैयना तौर पर शाम में दौलते इस्लामीया ग्रुप में शमूलीयत के लिए अपने दो बच्चों से भी तर्के ताल्लुक़ कर लिया। इत्तिलाआत के मुताबिक़ जसमीना मलवानोफ़ ने बच्चों की निगरानी करने वाली मुलाज़िमा से कहा कि वो एक नई कार ख़रीदने जा रही है ताहम वो घर छोड़ने के बाद दोबारा वापिस नहीं आई।

जसमीना जिस ने कुछ अर्सा क़ब्ल ही इस्लाम क़बूल किया था जिस के बारे में ये क़ियास आराईयां की जा रही हैं कि उसे एक बदनाम ज़माना जिहादी ग्रुप ने शमूलीयत के लिए वरग़लाया है।

उस ने अपने तुर्क नज़ाद ऑस्ट्रेलियाई शौहर को भी एस एम एस पैग़ाम रवाना करते हुए इत्तिला दी कि वो (जसमीना) फ़िलहाल शाम में है। दूसरी तरफ़ सिडनी मॉर्निंग हेराल्ड की एक रिपोर्ट के मुताबिक़ न्यू साउथ वेल्ज़ पुलिस की एक ख़ातून तर्जुमान ने भी ये बात बताई कि इन्सिदादे दहशतगर्दी पुलिस भी एक ऐसी ख़ातून के बारे में तहक़ीक़ात कर रही है जो किसी दीगर मुल्क से शाम पहुंची है।

उन्हों ने इंतिबाह दिया कि दाख़िली सतह पर मुल्क में पैदा होने वाली दहश्तगर्दी मुल्क और क़ौम के लिए इंतिहाई नुक़्सानदेह साबित होगी।

TOPPOPULARRECENT