Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / दो रियासतों में मुलाज़िमीन की तक़सीम के अमल का जायज़ा

दो रियासतों में मुलाज़िमीन की तक़सीम के अमल का जायज़ा

रियासत की तक़सीम में रियासती ओहदेदारों की तक़सीम के अमल का जायज़ा लेने कमल नाथन की ज़ेरे क़ियादत कमेटी की अहम मीटिंग चीफ़ सेक्रेटरी डॉ.पी के मोहंती की ज़ेरे सदारत मुनाक़िद हुवी।

रियासत की तक़सीम में रियासती ओहदेदारों की तक़सीम के अमल का जायज़ा लेने कमल नाथन की ज़ेरे क़ियादत कमेटी की अहम मीटिंग चीफ़ सेक्रेटरी डॉ.पी के मोहंती की ज़ेरे सदारत मुनाक़िद हुवी।

मीटिंग में सरकारी मुलाज़िमीन-ओ-ओहदेदारों की तक़सीम का जायज़ा लिया गया। बताया जाता हैके सरकारी मुलाज़िमीन रियासती कैडर ओहदेदारों को दोनों रियासतों में किसी एक में ख़िदमात अंजाम देने की गुंजाइश फ़राहम करके उनको इख़तियार देने पर ग़ौर किया गया । बताया जाता हैके आइन्दा 15 ता 20 दिन में तक़सीम का अमल मुकम्मिल करलिया जाएगा।

इस कमेटी के दुसरे अरकान के साथ कमल नाथन ने चीफ़ सेक्रेटरी से मुलाक़ात की और सरकारी मुलाज़िमीन की तक़सीम मुंसिफ़ाना अंदाज़ में लाने पर ग़ौर-ओ-ख़ौज़ क्या।

झारखंड , छत्तीसगढ़, उत्तराखंड रियासतों की तशकील के मौके पर मुलाज़िमीन की तक़सीम के अमल का जायज़ा लिया गया। रुकन कमेटी-ओ-जवाइंट सेक्रेटरी वज़ारत-ए-दाख़िला अर्चना शर्मा ने प्रेजेंटेशन दिया। पहली मर्तबा चीफ़ सेक्रेटरी से मुलाक़ात करनेवाली कमेटी ने तमाम उमोर से मुताल्लिक़ वाक़िफ़ करवाने की ख़ाहिश की।

ज़राए के मुताबिक़ रियासती कैडर के ओहदेदारों की तादाद 76 हज़ार है जिन के मिनजुमला अब तक हुकूमत को 52 हज़ार की तफ़सीलात वसूल हुई हैं। रियासती कैडर ओहदेदारों की दोनों रियासतों के लिए आबादी के तनासुब से तक़सीम की तवक़्क़ो है। माबक़ी 24 हज़ार की तफ़सीलात इकट्ठा करने की कोशिश की जा रही है।

मीटिंग में कमल नाथन के अलावा अरकाने कमेटी अर्चना शर्मा , कपगन , एस नायक-ओ-प्रताप के अलावा रियासती अमला में पी वि रमेश प्रिंसिपल सेक्रेटरी फाइनैंस, सिन्हा सेक्रेटरी जी ए डी प्रिंसिपल सेक्रेटरी मंसूबा बंदी, एस पी ठक्कर-ओ-दुसरे शरीक थे।

TOPPOPULARRECENT