Thursday , October 19 2017
Home / Khaas Khabar / दो लाख सिपाही हज़ारों गाड़ियां बीसियों हेलीकाप्टर्स‌

दो लाख सिपाही हज़ारों गाड़ियां बीसियों हेलीकाप्टर्स‌

दो लाख से ज़्यादा बंदूक़ बर्दार नियम फ़ौजी सिपाही, हज़ारों गाड़ियां और तकरीबन 12 हेलीकाप्टर्स मुल्क गैर सतह पर बिला रुकावट और तशद्दुद से पाक लोक सभा इंतेख़ाबात के लिए तैनात किए जाएंगे जिन का आग़ाज़ 7 अप्रैल से होरहा है। 9 मरहलों पर मुश्तम

दो लाख से ज़्यादा बंदूक़ बर्दार नियम फ़ौजी सिपाही, हज़ारों गाड़ियां और तकरीबन 12 हेलीकाप्टर्स मुल्क गैर सतह पर बिला रुकावट और तशद्दुद से पाक लोक सभा इंतेख़ाबात के लिए तैनात किए जाएंगे जिन का आग़ाज़ 7 अप्रैल से होरहा है। 9 मरहलों पर मुश्तमिल इंतेख़ाबात तकरीबन दो माह तक जारी रहेंगे।
मर्कज़ी विज़ारत-ए-दाख़िला ने 543 इंतेख़ाबी हलक़ों में जो जुमला 81.4 करोड़ राय दहनदे रखते हैं, इन हिफ़ाज़ती इंतेज़ामात का मंसूबा बनाया है। तशद्दुद ज़दा रियासतों पर ख़ुसूसी तवज्जे मर्कूज़ की जा रही है। विज़ारत-ए-दाख़िला के जवाइंट सेक्रेटरी गणपति ने कहा कि ये एक ज़बरदस्त कार्रवाई है, लेकिन हम पुरअमन राय दही को यक़ीनी बनाएंगे।

हम नक्सलाइट्स ज़दा रियासतों में, जम्मू-ओ-कश्मीर और शुमाल मशरिक़ी हिंद की रियासतों में ख़ुसूसी इक़दामात कररहे हैं। 2 लाख नियम फ़ौजी अरकान अमला गाड़ियों के साथ सी आर पी एफ, बी एस एफ, आई टी बी पी, एस एस बी और आसाम राइफ़ल्ज़ के अरकान अमला मुल्क गैर सतह पर तैनात किए जा रहे हैं।

विज़ारत-ए-दाख़िला 100 से ज़्यादा ट्रेनों की ख़िदमात भी हासिल करेगी ताकि इंतेख़ाबात के दौरान तैनात किए जाने वाले नियम फ़ौजी सिपाहियों की मुंतक़ली मुम्किन होसके। इस ज़बरदस्त कार्रवाई के दौरान ट्रेनें सिपाहियों की तेज़ रफ़्तार मुंतक़ली के लिए इस्तेमाल की जाएंगी।

एक रियासत से दूसरी रियासत को इंतेख़ाबी प्रोग्राम के मुताबिक़ और हिफ़ाज़ती ज़रूरियात की तकमील के लिए सिपाहियों को मुंतक़िल किया जाएगा। रेलवे से हर कंपनी के लिए दो स्लीपर कोच मुख़तस करने की हिदायत दी गई है और ख़ुसूसी ट्रेनों में आम कोच भी होंगे ताकि सिपाहियों की बिला रुकावट मुंतक़ली मुम्किन होसके।

ट्रेनें तवील मुसाफ़ती मुंतक़ली के लिए इस्तेमाल की जाएंगी। मुख़्तसर मुसाफ़त तए करने के लिए कारों से सफ़र किया जाएगा। हज़ारों, सैंकड़ों कारें सिपाहियों की मुंतक़ली के लिए हासिल की जा रही हैं। तकरीबन 12 हेलीकाप्टर्स‌ लोक सभा इंतेख़ाबात के हर मरहले में तैनात किए जाएंगे। बी एस एफ के एम आई 17 हेलीकाप्टर्स‌ भी हासिल किए जाएंगे|

TOPPOPULARRECENT