Tuesday , October 24 2017
Home / India / दौलत इस्लामीया से हिन्दुस्तानी नौजवानों के मुतास्सिर होने पर सियासतदानों का ईज़हार-ए-तशवीश

दौलत इस्लामीया से हिन्दुस्तानी नौजवानों के मुतास्सिर होने पर सियासतदानों का ईज़हार-ए-तशवीश

बी जे पी और एन सी पी ने आज शदीद तशवीश ज़ाहिर करते हुए कि हिन्दुस्तानी नौजवान दहश्तगर्द तंज़ीमों जैसे दाअश से मुतास्सिर होरहे हैं।एन सी पी क़ाइद मजीद मैमन ने कहा कि ये कोई अच्छा रुजहान नहीं है अगर लोग नौजवान लड़के और लड़कीयां चाहे तो कि

बी जे पी और एन सी पी ने आज शदीद तशवीश ज़ाहिर करते हुए कि हिन्दुस्तानी नौजवान दहश्तगर्द तंज़ीमों जैसे दाअश से मुतास्सिर होरहे हैं।एन सी पी क़ाइद मजीद मैमन ने कहा कि ये कोई अच्छा रुजहान नहीं है अगर लोग नौजवान लड़के और लड़कीयां चाहे तो किसी भी फ़िर्क़ा से ताल्लुक़ रखते हो या हिन्दुस्तान की किसी भी रियासत के हो अगर दहश्तगर्दी पर यक़ीन रखते हो कि इस के ज़रिए मसाइल हल होसकते हैं तो उन के ख़्याल में वो अफ़सोनाक हद तक ग़लती कररहे हैं क्योंकि दहश्तगर्दी ख़ुद एक संगीन मसला है।

बी जे पी क़ाइद नलिन कोहली ने ऐसे ही जज़बात का इज़हार करते हुए कहा कि सुराग़ रसानी महिकमों की तहक़ीक़ात के नताइज का इंतेज़ार करना चाहिए। उन्होंने कहा कि अगर इस इत्तेला में सदाक़त है तो ये फ़िक्रमंदी की बात है। ये मुट्ठी भर अनासिर हैं जो तारीख़ के सैकूलर ताने बाने की नुमाइंदगी नहींकरते। मग़रिबी बंगाल के 15 इंजीनीयरिंग तलबा का तेलंगाना पुलिस ने तआक़ुब किया था क्योंकि उन के वालदैन ने उनके लापता होजाने की शिकायत की थी।

TOPPOPULARRECENT