Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / दौलत-ए-मुश्तरका खेलों में बेहतरीन मुज़ाहरह

दौलत-ए-मुश्तरका खेलों में बेहतरीन मुज़ाहरह

चीफ़ मिनिस्टर रियासत तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ ने ग्लासगो ( इसकाट लैंड ) में मुनाक़िदा कॉमन वेल्थ गेम्स गेम्स में मेडिलस हासिल करने वाले इलाके तेलंगाना के मुमताज़ खिलाड़ियों की ज़बरदस्त सताइश की और उन्हें तहनियत भी पेश की और कहा कि

चीफ़ मिनिस्टर रियासत तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ ने ग्लासगो ( इसकाट लैंड ) में मुनाक़िदा कॉमन वेल्थ गेम्स गेम्स में मेडिलस हासिल करने वाले इलाके तेलंगाना के मुमताज़ खिलाड़ियों की ज़बरदस्त सताइश की और उन्हें तहनियत भी पेश की और कहा कि उनकी हुकूमत (तेलंगाना हुकूमत ) रियासत तेलंगाना में खेल कूद की सरगर्मीयों को फ़रोग़ देने के लिए ना सिर्फ़ इक़दामात करेगी बल्कि कोई कसर बाक़ी नहीं रखेगी।

बयाड मनटुन कूच गोपी चंद की क़ियादत में काश्यप, ज्वालागुट्टा के अलावा दुसरे मेडल्स हासिल करने वाले खिलाड़ियों ने आज सेक्रेट्रियट में चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात की थी। इस मौके पर इज़हारे ख़्याल करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने वाज़िह तौर पर कहा कि
उनकी हुकूमत रियासत तेलंगाना में खेल कूद की सरगर्मीयों को तरक़्क़ी देने के लिए बड़े पैमाने पर इक़दामात करेगी।

इस मौके पर मेडल्स जीतने वाले कॉमन वेल्थ गेम्स के खिलाड़ियों के लिए भारी रक़ूमात देने का एलान किया है और कहा कि तिलाई तमग़ा हासिल करने वाले खिलाड़ी को 50 लाख रुपये फ़राहम करेगी और चांदी (सिलवर) का तमग़ा जीतने वाले खिलाड़ी के लिए 25 लाख रुपये और कांसा का मेडल्स हासिल करने वाले खिलाड़ी को 20 लाख रुपये फ़राहम किए जाऐंगे।

उन्होंने कहा कि मेडल्स जीतने वाले खिलारियों के कोचस को भी 50लाख रुपये अता करने के अलावा कॉमन वेल्थ गेम्स में शिरकत करने वाले हर खिलाड़ी को 3 लाख रुपये देने का बाक़ायदा तौर पर एलान किया।

ये इनामात 15 अगसट को क़िला गोलकेंडा में मुनाक़िद होने वाली यौम आज़ादी तक़ारीब के मौके पर अता किए जाऐंगे। इस मौके पर मौजूद वज़ीर आई टी के टी रामा राव‌ ने इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि तेलंगाना रियासत में खेलों को फ़रोग़ देने के लिए बड़े पैमाने पर इक़दामात किए जाऐंगे।

तेलंगाना में स्पोर्टस कल्चर को तरक़्क़ी देने के लिए हुकूमत इक़दामात करेगी। उन्होंने कहा कि 15 अगसट को गोलकेंडा में मुनाक़िद की जाने वाली यौम आज़ादी तक़ारीब के मौके पर उन खिलाड़ियों की ज़बरदस्त हिम्मतअफ़्ज़ाई करने हुकूमत की तरफ से रक़ूमात के चेक्स अता किए जाऐंगे। साबिक़ हुकूमत के बक़ायाजात भी अता किए जाऐंगे।

TOPPOPULARRECENT