Wednesday , October 18 2017
Home / India / धमाका की तहक़ीक़ात का हुक्म

धमाका की तहक़ीक़ात का हुक्म

चीफ़ मिनिस्टर उत्तरा खंड बी सी खानदोरी ने आज यहां स्पोर्टस कालेज में बम धमाका वाक़िया की रिपोर्ट तलब की और तहक़ीक़ात का हुक्म दिया। इस वाक़िया में 8 बच्चे ज़ख़मी हो गए। चीफ़ मिनिस्टर खानदोरी जिन्होंने यहां दवाख़ाना का दौरा करते हुए ज़ख

चीफ़ मिनिस्टर उत्तरा खंड बी सी खानदोरी ने आज यहां स्पोर्टस कालेज में बम धमाका वाक़िया की रिपोर्ट तलब की और तहक़ीक़ात का हुक्म दिया। इस वाक़िया में 8 बच्चे ज़ख़मी हो गए। चीफ़ मिनिस्टर खानदोरी जिन्होंने यहां दवाख़ाना का दौरा करते हुए ज़ख्मी बच्चों का हाल दरयाफ्त कर रहे थे, स्पोर्टस डायरेक्टर उन्हीं को इस वाक़िया पर फ़िलफ़ौर रिपोर्ट तैयार करने की हिदायत दी और कहा कि मुस्तक़बिल में इस तरह के वाक़ियात रौनुमा ना होने पाए।

इस वाक़िया में ज़ख्मी होने वाले तमाम बच्चों की उम्र 12 से 17 साल के दरमयान हैं, जो कि एक बम नुमा शए से खेल रहे थे कि इसी दौरान धमाका पेश आया। पुलिस ने इस बात का शुबा ज़ाहिर किया हीका ये बम जो कि फ़ौज से ताल्लुक़ रखता है और इसको बच्चों ने कालेज के अहाता में लाया है।

दवाख़ाना का दौरा करने के बाद चीफ़ मिनिस्टर खानदोरी ने कहा कि रियास्ती हुकूमत ज़ख़मी बच्चों को तमाम तिब्बी इमदाद मुहय्या करेगी और उनके तमाम तिब्बी अख़राजात बर्दाश्त किए जाऐंगे। जिन्हें दवाख़ाना से रुजू किया गया है।

TOPPOPULARRECENT