Saturday , October 21 2017
Home / Business / धान के मुतबादिल पैदावार के लिए किसानों को तरग़ीब

धान के मुतबादिल पैदावार के लिए किसानों को तरग़ीब

मौजूदा सीज़न में मुख़्तलिफ़ मसाइल के मद्द-ए-नज़र धान की पैदावार को तर्क करते हुए मुतबादिल दीगर पैदावार के लिये इफ़हाम-ओ-तफ़हीम करते हुए किसानो आमादा करलिया जाये । रियासती चीफ सैक्रेटरी मनी मीथोज़ ने वीडियो कान्फ़्रैंस में हिदायत दी ।

मौजूदा सीज़न में मुख़्तलिफ़ मसाइल के मद्द-ए-नज़र धान की पैदावार को तर्क करते हुए मुतबादिल दीगर पैदावार के लिये इफ़हाम-ओ-तफ़हीम करते हुए किसानो आमादा करलिया जाये । रियासती चीफ सैक्रेटरी मनी मीथोज़ ने वीडियो कान्फ़्रैंस में हिदायत दी । वीडियो कान्फ़्रैंस में चीफ सैक्रेटरी के साथ‌ एग्रीकल्चर सैक्रेटरी नागी रेड्डी मौजूद थे ।

उन्होंने मज़ीद कहा कि बर्क़ी क़िल्लत के मसला को पेश नज़र रखते हुए किसानों को नुक़्सान से महफ़ूज़ रखने के लिये धान की बजाय मुतबादिल पैदावार के लिये किसानों के साथ बात की जाये । उन्होंने बताया कि गुज़िशता दो सालों से नाकाफ़ी बारिश की वजह ज़मीन में पानी की सतह कम होचुकी है । जिसकी वजह से बर्क़ी पैदावार पर भी मनफ़ी असर पड़ा है ।

इन हालात में नुक़्सान के ख़दशात के पेश नज़र मुताल्लिक़ा ओहदेदारान पर ज़िम्मेदारी आइद होती है कि वो इसके लिये मुनासिब इक़दामात रोबामल लाएं । ज़िला कलैक्टर एम गिरीजा शंकर ने वाक़िफ़ करवाया कि पानी की सतह कम होजाने से कोइली सागर और जोराला के किसानो निको मुनासिब मिक़दार में पानी की सरबराही धान की काशत के लिये नहीं होरही है ।

वीडियो कान्फ़्रैंस के बाद ज़िला कलैक्टर ने ओहदेदारों से कहा कि बर्क़ी क़िल्लत के पेश नज़र किसानों को धान की काशत के बजाय दीगर अशिया-ए-की पैदावार के लिये ज़रूरी इक़दामात रोबामल लाए जाएं । ज़िले के वो मुक़ामात जहां धान की पैदावार ज़्यादा होती है उसकी रिपोर्ट ज़िला इंतेज़ामीया को दी जाये ।

गुज़िशता साल ज़िले में 40 हज़ार एकड़ रकबा प्रधान की पैदावार हुई थी । अब उस को कम करने के लिये किसानों को तय्यार किया जाये और इसके लिये आदर्श किसानों की ख़िदमात भी ली जाएं । ज़िले में 1.45 एकड़ प्रधान के अलावा दीगर अशिया-ए-की काशत होरही ,ज़रूरी बात चीत करते हुए इस रकबा की काशत में इज़ाफ़ा किया जाये । वीडियो कान्फ़्रैंस में एस ई ट्रांस्को सय्यद ए शोरा रेड्डी , जवाइंट डायरैक्टर एग्रीकल्चर जय‌ चंद्रा-ओ-दीगर ओहदेदार मौजूद थे ।।

TOPPOPULARRECENT