Saturday , October 21 2017
Home / District News / धूप की शिद्दत से ज़िंदगी मुतास्सिर

धूप की शिद्दत से ज़िंदगी मुतास्सिर

नलगेंडा में 6 दिनों से दर्जा हरारत में रोज़ अफ़्ज़ूँ इज़ाफ़ा होरहा है। सुबह 8 बजे से ही सूरज अपना जलवा दिखा रहा है। शदीद धूप की वजह अवाम घरों में ही मुक़य्यद होरहे हैं। अवाम कोई ज़रूरी काम काज हो तो अव्वलीन औक़ात में मुकम्मिल करने को ही तर्

नलगेंडा में 6 दिनों से दर्जा हरारत में रोज़ अफ़्ज़ूँ इज़ाफ़ा होरहा है। सुबह 8 बजे से ही सूरज अपना जलवा दिखा रहा है। शदीद धूप की वजह अवाम घरों में ही मुक़य्यद होरहे हैं। अवाम कोई ज़रूरी काम काज हो तो अव्वलीन औक़ात में मुकम्मिल करने को ही तर्जीह दे रहे हैं और सड़कों पर कर्फ़यू जैसा माहौल दिखाई रहा है। सरकारी दफ़ातिर में दोपहर के औक़ात में हाज़िरी नहीं के बराबर दिखाई दे रही है।

शदीद गर्मी और चिलचिलाती धूप की वजह ताजरीन भी शायद मुतास्सिर होरहे हैं। सिर्फ़ मशरूबात के सेंटर और लस्सी की दुक्कानात और कोलर्स की दुक्कानात पर ही अवाम नज़र आरहे हैं।

ज़िला में दर्जा हरारत में ज़बरदस्त इज़ाफ़ा होने की वजह से लो लगने से ज़ाइद अज़ 90 अफ़राद के फ़ौत होने की इत्तेलाआत हैं ताहम सरकारी तौर पर तौसीक़ या तरदीद नहीं की जा रही है। ज़िला में दो दिनों से 73 अफ़राद के फ़ौत हुए हैं जिस में एक 17 माह की लड़की भी शामिल है। रात 11बजे तक भी गर्म हवाओं के चलने की वजह से बच्चे और ज़ईफ़ अफ़राद शदीद मुतास्सिर होरहे हैं।

TOPPOPULARRECENT