Tuesday , October 24 2017
Home / Sports / धोनी की कश्मीर सरहद पर सिपाहीयों से मुलाक़ात

धोनी की कश्मीर सरहद पर सिपाहीयों से मुलाक़ात

हिंदूस्तानी क्रिकेट कप्तान महेंद्र सिंह धोनी ने आज जम्मू-ओ-कश्मीर की पाकिस्तान के साथ मुत्तसिल सरहद पर लाईन आफ़ कंट्रोल (LOC) में सिपाहीयों से मुलाक़ात की, एक ओहदादार ने ये बात कही। तर्जुमान वज़ारत-ए-दिफ़ा कर्नल आर के पालिटा ने हफ़्ता

हिंदूस्तानी क्रिकेट कप्तान महेंद्र सिंह धोनी ने आज जम्मू-ओ-कश्मीर की पाकिस्तान के साथ मुत्तसिल सरहद पर लाईन आफ़ कंट्रोल (LOC) में सिपाहीयों से मुलाक़ात की, एक ओहदादार ने ये बात कही। तर्जुमान वज़ारत-ए-दिफ़ा कर्नल आर के पालिटा ने हफ़्ता को बताया कि उन्होंने (धोनी) सिपाहीयों से मुलाक़ात की और देखा कि इंडियन आर्मी सरहदी इलाक़ों में किस तरह काम करती है।

धोनी जो टेरीटोरीयल आर्मी के एज़ाज़ी लेफ्टीनेंट कर्नल भी हैं, जम्मू पहुंचने के बाद सरहद से क़रीब इलाक़ों को गए। तर्जुमान ने कहा कि आर्मी को ऐसे इंटरनैशनल स्टार को अपना ब्रांड एम्बेस्डर बनाने पर फ़ख़र है।

धोनी अज़ला पूंछ और राजौरी में मुख़्तलिफ़ सरहदी इलाक़ों जैसे भीमभर गली, हमीर पुर, कलसयान, नौशेरा और चंद दीगर पोज़ीशन्स को आर्मी यूनीफार्म जे़ब किए जायेंगे। तर्जुमान के मुताबिक़ इस दौरा के ज़रीया सिपाहीयों का हौसला बढ़ाने की कोशिश है, जो निहायत ना मुसाइद हालात में काम करते हैं, नीज़ मुक़ामी नौजवानों को आर्मी में शामिल होने की तरग़ीब देने की सुई भी की जा रही है।

धोनी हफ़्ता की शब राजौरी में गुज़ारेंगे। वो इस सरहदी रियासत के टूर के दूसरे हिस्से में सियाचिन ग्लेशियर भी जायेंगे। सियाचिन ग्लेशियर जिस पर हिंदूस्तान और पाकिस्तान दोनों की दावेदारी है, दुनिया का बलंद तरीन मैदान-ए-जंग समझा जाता है, जिस की ऊंचाई सतह समुंद्र से 18,875 फ़ीट है।

ये इंडियन आर्मी एम्बेस्डर की जानिब से सियाचिन को अव्वलीन दौरा रहेगा। धोनी तय शूदा प्रोग्राम के मुताबिक़ एतवार को उद्यमपुर (हेडक्वार्टर, नार्दर्न कमांड) का दौरा करेंगे और फिर वादी-ए-कश्मीर के बारहमोला में कश्मीर प्रीमीयर लीग के पहले मरहले का फाईनल देखेंगे।

धोनी के टूर को दो हिस्सों में बांटा गया है। वो पीर को दिल्ली वापस होंगे; अगले रोज़ लद्दाख और सियाचिन के लिए परवाज़ करेंगे। इन का दौरा-ए-कश्मीर 7 जून को इख़तताम (अंत) पज़ीर (स्वीकार) होगा।

TOPPOPULARRECENT