Saturday , October 21 2017
Home / Crime / धोबी घाट इलाके में दो ग्रुपस मुतसादिम , ए सी पी संतोषनगर को हटा दिया गया

धोबी घाट इलाके में दो ग्रुपस मुतसादिम , ए सी पी संतोषनगर को हटा दिया गया

पुराने शहर के इलाके मादनापेट में उस वक़्त कशीदगी पैदा होगई जब अराज़ी के मुआमले में दो ग्रुपस आपस में मुतसादिम होगए और लाठियों , पत्थरों और बोतलों से एक दूसरे पर टूट पड़े। जिस के सबब कई अफ़राद ज़ख़मी होगए। बताया जाता हैके धोबीघाट में अर

पुराने शहर के इलाके मादनापेट में उस वक़्त कशीदगी पैदा होगई जब अराज़ी के मुआमले में दो ग्रुपस आपस में मुतसादिम होगए और लाठियों , पत्थरों और बोतलों से एक दूसरे पर टूट पड़े। जिस के सबब कई अफ़राद ज़ख़मी होगए। बताया जाता हैके धोबीघाट में अराज़ी का तनाज़ा पाया जाता है। यहां मुश्तबा सरगर्मीयां दो ग्रुपस में तसादुम की वजह बन गई। निस्फ़ घंटे तक जारी इस लड़ाई में पुलिस मुबय्यना तौर पर ख़ामोश तमाशाई बनी रही।

शहरीयों ने जब पुलिस को इत्तेला फ़राहम की तो वो ताख़ीर से पहूँची बादअज़ां डिप्टी कमिशनर आफ़ पुलिस साउथ ज़ोन सत्यनाराय‌ना ने बताया कि दोनों ग्रुपस के अफ़राद की गिरफ़्तारी अमल में लाई गई है।

उन्होंने बताया कि इस वाक़िये में चंद अफ़राद ज़ख़मी भी हुए हैं। पुलिस ने मुक़द्दमात दर्ज करते हुए कार्रवाई का आग़ाज़ कर दिया है। बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ पुलिस के आला ओहदेदारों ने कार्रवाई करते हुए अस्सिटेंट कमिशनर आफ़ पुलिस संतोषनगर अशफ़ाक़ को फ़ौरी तौर पर ए सी पी संतोषनगर की ज़िम्मेदारी से हटा दिया और उन्हें हेडक्वार्टर्स तलब करलिया गया है।

TOPPOPULARRECENT