Sunday , October 22 2017
Home / Sports / नंबर वन बोलर अजमल हमारे लिए असल ख़तरा : तमीम

नंबर वन बोलर अजमल हमारे लिए असल ख़तरा : तमीम

ढाका 26 नवंबर (ए पी) आई सी सी की वनडे की दर्जा बिन्दी में दुनिया के नंबर वन बोलर सईद अजमल का ख़ौफ़ सीरीज़ से क़बल ही बंगला देशी बैटस्मैनों पर तारी होगया है। बंगला देश के ओपनर तमीम इक़बाल ने कहाकि पाकिस्तान के ख़िलाफ़ सीरीज़ में सईद अजमल हमा

ढाका 26 नवंबर (ए पी) आई सी सी की वनडे की दर्जा बिन्दी में दुनिया के नंबर वन बोलर सईद अजमल का ख़ौफ़ सीरीज़ से क़बल ही बंगला देशी बैटस्मैनों पर तारी होगया है। बंगला देश के ओपनर तमीम इक़बाल ने कहाकि पाकिस्तान के ख़िलाफ़ सीरीज़ में सईद अजमल हमारे लिए सब से बड़ा ख़तरा होंगे। इन काकहना है कि सईद अजमल उस वक़्त बेहतरीन फ़ार्म में हैं और हमारे बैटस्मैनों को इन का मुक़ाबला तहम्मुल के साथ करना होगा।

उन्हों ने कहाकि मैंने अब तक सईद अजमल की सिर्फ एक गेंद का सामना किया है और सिंगल लेकर दूसरे सिरे पर जाकर बहुत ज़्यादा ख़ुश हुआ था।उन्हों ने मज़ीद कहाकि सईद अजमल शानदार बोलर हैं और इस वक़्त बेहतरीन फ़ार्म में हैं। बाएं हाथ के बैटस्मैन के बमूजब सीरीज़ के दौरान सईद अजमल समेत पाकिस्तान की बौलिंग लाईन का मुक़ाबला असल चैलेंज होगा।

अजमल तजुर्बेकार बोलर हैं जिन के पास मुख़्तलिफ़ तर्ज़ की गेंद फेंकने की सलाहीयत मौजूद है और मुझ समेत तमाम खिलाड़ियों को उन के ख़िलाफ़ सब्र आज़मा बैटिंग करना होगा। तमीम का कहना है कि पाकिस्तान टीम उस वक़्त बेहतरीन फ़ार्म में है और शानदार क्रिकेट खेल रही है। हमारे लिए ये सीरीज़ काफ़ी मुश्किल होगी। उन्हों ने पाकिस्तान के ख़िलाफ़ सीरीज़ के लिए नए कप्तान मुशफ़िक़ अलरहीम केलिए नेक ख़ाहिशात का इज़हार किया। पाकिस्तान और बंगला देश की सीरीज़ का आग़ाज़ 29 नवंबर को वाहिद टवन्टी 20 मैच से होगा।

TOPPOPULARRECENT