Thursday , August 17 2017
Home / AP/Telangana / नईम और साथीयों के ख़िलाफ़ 5 अज़ला में 30 मुक़द्दमात दर्ज

नईम और साथीयों के ख़िलाफ़ 5 अज़ला में 30 मुक़द्दमात दर्ज

हैदराबाद 19 अगस्त: गैंगस्टर नईम और इस के साथीयों के ख़िलाफ़ पुलिस की कार्रवाई में शिद्दत पैदा करते हुए 5 अज़ला में जुमला 30 मुक़द्दमात दर्ज किए गए हैं।

नईम की गै़रक़ानूनी सरगर्मीयों की तहक़ीक़ात के लिए तशकील दी गई स्पेशल इन्वेस्टीगेशन टीम ने गैंगस्टर के ड्राईवर-ओ-क़रीबी साथी फ़य्याज़ उर्फ़ अमीर को गिरफ़्तार कर लिया और इस के क़बजे से देसी साख़ता तफ़नचा और कारतूस बरामद करते हुए उस के ख़िलाफ़ मुजरिमाना साज़िश और दुसरे दफ़आत के तहत मुक़द्दमात दर्ज कर लिया।

18 अगस्त को शादनगर टाउन में एनकाउंटर में हलाक होने वाले गैंगस्टर नईम की गै़रक़ानूनी सरगर्मीयों के ख़िलाफ़ बड़े पैमाने पर कार्रवाई की जा रही है जिसके तहत एसआईटी ने करोड़ों रुपये मालियती अराज़ी दस्तावेज़ात, असलाह-ओ-गोला बारूद, कई किलो तिलाई जे़वरात और धमाको अश्याय भी बरामद करलिए हैं।

एनकाउंटर के बाद तेलंगाना पुलिस ने नईम और इस के साथीयों के ख़िलाफ़ ज़िला नलगोंडा में 14, महबूबनगर में 4 , साइबराबाद ईस्ट और वेस्ट में 7 , करीमनगर में 4 और निज़ामबाद में एक जुमला 30 मुक़द्दमात दर्ज किए हैं। एसआईटी ने नईम की बहन सलीमा बी और इस की बीवी साजिदा शाहीन को पुलिस तहवील में लेकर मज़ीद तहक़ीक़ात का आग़ाज़ कर दिया। तहक़ीक़ाती एजेंसी ने नईम के बैंक पास बुक्स की ज़बती के पेश-ए-नज़र मुख़्तलिफ़ बैंकों को नोटिस जारी करते हुए नईम के बैंक खातों की तफ़सीलात फ़राहम करने की हिदायत दी है।

एसआईटी सरबराह वाई नागी रेड्डी ने बताया कि अवाम में एहसास तहफ़्फ़ुज़ पैदा करने के लिए तेलंगाना पुलिस की तरफ से ख़ौफ़नाक गैंगस्टर नईम और इस के साथीयों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जा रही है और इस के मुजरिमाना नेटवर्क को तोड़ने का सिलसिला जारी है। उन्होंने अवाम से फिर एक मर्तबा अपील की है कि वो गैंगस्टर के मज़ालिम से मुताल्लिक़ तफ़सीलात को बिलाख़ोफ़ ख़ुसूसी कंट्रोल रुम या अपने मुताल्लिक़ा पुलिस स्टेशन में दर्ज कराए।

TOPPOPULARRECENT