Saturday , October 21 2017
Home / AP/Telangana / नईम ने मुझे भी जान से मारने की धमकी दी थी:कोमट रेड्डी

नईम ने मुझे भी जान से मारने की धमकी दी थी:कोमट रेड्डी

हैदराबाद 17 अगसट: कांग्रेस के रुकन क़ानूनसाज़ कौंसिल कोमट रेड्डी राजगोपाल रेड्डी ने नईम की डायरी में 99 फ़ीसद हुकमरान जमात टीआरएस के क़ाइदीन होने, नलगोंडा के एक वज़ीर से नईम के ताल्लुक़ात होने का इल्ज़ाम आइद किया है।

नईम की तरफ से उन्हें जान से मार देने की धमकी वसूल होने का भी दावा किया गया है। आदिलाबाद में कांग्रेस के जल्सा-ए-आम से ख़िताब करते कोमट रेड्डी राजगोपाल रेड्डी ने कहा कि एनकाउंटर में हलाक होने वाले गैंगस्टर नईम ने उन्हें जान से मार देने की धमकी देने का सनसनीखेज़ इन्किशाफ़ किया है।

उन्होंने कहा कि नईम से जिन क़ाइदीन के ताल्लुक़ात थे उनमें 99 फ़ीसद क़ाइदीन का टीआरएस से ताल्लुक़ है। वो जब मुक़ामी इदारों से मुंतख़ब होने वाले एम एलसी चुनाव में मुक़ाबला कर रहे थे तब नईम गैंगस्टर के लोगों ने उन्हें टेलीफ़ोन करते हुए चुनाव मैदान से दस्तबरदार होजाने पर-ज़ोर दिया था और दस्तबरदार ना होने की सूरत में जान से मार देने की धमकी दी थी।
कोमट रेड्डी राजगोपाल रेड्डी ने नईम से उनके ताल्लुक़ात होने और तिजारती सरगर्मीयों में शामिल होने के इल्ज़ामात को मुस्तर्द कर दिया। सीबीआई तहक़ीक़ात से दूध का दूध पानी का पानी होजाने का उन्होंने दावा किया है।

TOPPOPULARRECENT