Thursday , August 24 2017
Home / Khaas Khabar / नई दिल्ली में बीफ पर मुकम्मल पाबंदी आइद करने का मुतालिबा

नई दिल्ली में बीफ पर मुकम्मल पाबंदी आइद करने का मुतालिबा

नई दिल्ली: केरला हाउज़ के तनाज़े के बाद बीफ मसले पर जारिया बेहस के दौरान विश्वा हिंदू परिषद ने आज दिल्ली के लेफ्टेनेंट‌ गवर्नर से मुतालिबा किया है कि क़ौमी दार-उल-हकूमत की होटलों और रेस्टोरंट्स में बीफ की फ़रोख़त पर फ़ील-फ़ौर पाबंदी आइद कर दी जाये। कीशतरीह गौ रक्षा प्रमुख श्री राष़्ट्र प्रकाश और विश्वा हिंदू परिषद दिल्ली स्टेट के जवाइंट सैक्रेटरी श्री राम पाल सिंह यादव ने एक मुशतर्का मकतूब में लेफ्टेनेंट‌ गवर्नर नजीब जंग से ये अपील की कि दिल्ली में बीफ की फ़रोख़त की रोक-थाम करें।

विश्वा हिंदू परिषद के तर्जुमान विनोद बंसल ने ये इद्दिआ किया कि क़ौमी दार-उल-हकूमत में गुज़िशता कई दिनों से बीफ फ़रोख़त किया जा रहा है जबकि केरला हाइज़ के वाक़िए और न्यूज़ चैनलों पर बीफ फ़रोख़त के इन्किशाफ़ से ना सिर्फ क़ानून की ख़िलाफ़वरज़ी हो रही है बल्कि हिन्दुओ के मज़हबी जज़बात भी मजरूह हो रहे हैं।

उन्होंने लेफ्टेनेंट‌ गवर्नर से ये भी इसरार किया कि मुताल्लिक़ा लाईसेंसिग अथॉरीटी और क़ानून नाफ़िज़ करने वाले इदारों को हिदायत जारी करें कि बीफ फ़रोख़त करने पर सख़्त कार्रवाई करें और हिन्दुओं के मज़हबी जज़बात मजरूह करने से रोका जाये। इस ख़ुसूस में मकतूब की निको लात मर्कज़ी वज़ारत-ए-दाख़िला, पुलिस कमिशनर, मेयरस और कमिश्नर्स म्यूनसिंपल कारपोरेशन दिल्ली, होटल और रेस्टोरंट्स के इंतेज़ामिया को रवाना करते हुए क़ानून पर अमलावरी की गुज़ारिश की गई है।

मिस्टर बंसल ने ये इंतेबाह दिया कि बीफ की फ़रोख़त को अगर रोका नहीं गया तो हम क़ानून की पासदारी के लिए एहतेजाज शुरू कर देंगे। क़ानून तहफ़्फ़ुज़ मवेशीयां बाबत 1994 का हवाला देते हुए विश्वा हिंदू परिषद ने कहा कि दिल्ली में मुकम्मल पाबंदी के बावजूद होटलों और रेस्टोराँ में खुले आम बीफ फ़रोख़त किया जा रहा है और ये वज़ाहत की कि इस क़ानून के दायरा कार में भैंस का गोश्त भी आता है जिसका इस्तेमाल ममनू क़रार दिया गया है।

वाज़िह रहे कि केरला हाउज़ के कैंटीन में बीफ की फ़रोख़त की शिकायत पर दिल्ली पुलिस की तलाशी कार्रवाई के बाद ज़बरदस्त तनाज़ा पैदा हो गया जिसके पेश-ए-नज़र विश्वा हिंदू परिषद ने ये मकतूब रवाना किया।

TOPPOPULARRECENT