Thursday , August 24 2017
Home / Delhi News / नई दिल्ली में शाने पाकिस्तान फेस्टीवल

नई दिल्ली में शाने पाकिस्तान फेस्टीवल

नई दिल्ली:अमजद साबरी की वज्द आफ़रीन कव्वालियों और पाकिस्तान की ज़ाइक़ादार ग़ज़ालों के साथ दिल्ली में 3 रोज़ा निशान पाकिस्तान फेस्टीवल का आग़ाज़ अमल में आया है। जिसका मक़सद दोनों ममालिक के अवाम को एकदूसरे के करीब लाना है। पाकिस्तानी हाई कमिशनर बराए हिंद अब्दुल बासित ने कल शाम यहां इस फेस्टीवल का इफ़्तेताह किया।

इस मौक़े पर उन्होंने कहा कि ये फेस्टीवल हिंद पाक अवाम को मूसीक़ी , तर्ज़-ए-ज़िदंगी और तहज़ीब को समझने में कारा॓मद साबित होगा । उन्होंने ये उम्मीद ज़ाहिर की कि हिन्दुस्तान और पाकिस्तान बाहमी इख़तेलाफ़ात और तनाज़ात के मुज़ाकरात के ज़रिया यकसूई करलींगे और इलाक़े में अमन-ओ-तरक़्क़ी के नए दौर का आग़ाज़ होगा।

इफ़्तेताही तक़रीब में पाकिस्तानी माहिर पकवान गुलज़ार हुसैन और ज़ाकिर नसीम और हिन्दुस्तानी शेफ उसमान जलाल ने लज़ीज़ ग़ज़ालों को पेश किया। जब कि 14 सितंबर ता 25 सितंबर दावत मग़रिब के ज़ेरे उनवान एक फ़ूड फेस्टीवल का एहतेमाम किया जाएगा । जिस में रावलपिंडी , पिशावर , लाहौर और मुल्तान की रिवायती ग़ज़ालों को पेश किया जाएगा।

फैशन की दुनिया की मशहूर पाकिस्तानी डीज़ाइनरस उमर सय्यद , ज़ैनब छूतानी , शहर आतिफ़ और दीगर जदीद मलबूसात बनाव‌ सिंघार की अशिया-ए-फर्नीचर , जय वैलरी की यहां होटल ग्रांड में नुमाइश करेंगे। 3 रोज़ा फेस्टीवल के इख़तेताम पर एक फैशन शो का भी एहतेमाम किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT