Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / नए डिग्री कॉलिजों के क़ियाम की इजाज़त ना देने अदालत का हुक्म

नए डिग्री कॉलिजों के क़ियाम की इजाज़त ना देने अदालत का हुक्म

आंधरा प्रदेश हाईकोर्ट ने आज रियासती हुकूमत से कहा कि रियासत में नए डिग्री कॉलिजों के क़ियाम की क़तई इजाज़त ना दी जाय। क़ाज़ी पेट के लूइस विक्टर डी रोज़ की दरख़ास्त पर ये उबूरी हुक्म जारी किया गया है। हाईकोर्ट ने येवाज़ेह किया कि

आंधरा प्रदेश हाईकोर्ट ने आज रियासती हुकूमत से कहा कि रियासत में नए डिग्री कॉलिजों के क़ियाम की क़तई इजाज़त ना दी जाय। क़ाज़ी पेट के लूइस विक्टर डी रोज़ की दरख़ास्त पर ये उबूरी हुक्म जारी किया गया है। हाईकोर्ट ने येवाज़ेह किया कि मुताल्लिक़ा महिकमों की जानिब से दरख़ास्तों की प्रॉसॅसिंग की जा सकती है।

दरख़ास्त गुज़ार ने अदालत इला लिया को बताया कि ये वाज़ेह किया कि रियासती हुकूमत ने दिसंबर 2011 में एक आलामीया जारी करते हुए नए कॉलिजों के लिए दरख़्वास्तें तलब की थीं। दरख़ास्त गुज़ार ने निशानदेही की कि नए कॉलिजों के लिए हुकूमत कीमुदव्वन करदा शराइत यूनीवर्सिटी ग्रान्ट्स कमीशन (यू जी सी) के मिस्र हा क़वाइद केमुग़ाइर है।

दरख़ास्त गुज़ार ने कहा कि यू जी सी क़वाइद के मुताबिक़ डिग्री कॉलिज के लिए 5 एकड़ अराज़ी रखना होगा लेकिन हुकूमत ने आलामीया में इशारा दिया कि शहरी इलाक़ों में सिर्फ दो एकड़ अराज़ी काफ़ी है।

अदालत ने कहा कि नए आलामीया के मुताबिक़ नए कॉलिजों के लिए दरख़ास्तों की प्रॉसॅसिंग की जाय लेकिन क़तई इजाज़त ना दी जाय। अदालत ने हुकूमत से कहा कि वो अंदरून दो हफ़्ते जवाबी हलफ़नामा दाख़िल करे।

TOPPOPULARRECENT