Tuesday , October 24 2017
Home / Crime / नक़ली नवादिरात की फ़रोख़त , धोका बाज़ साबिक़ फ़ौजी गिरफ़्तार

नक़ली नवादिरात की फ़रोख़त , धोका बाज़ साबिक़ फ़ौजी गिरफ़्तार

हैदराबाद । /23 नवंबर ( सियासत न्यूज़) कमिशनर टास्क फ़ोर्स सैंटर्ल ज़ोन टीम ने दो धोका बाज़ों बिशमोल साबिक़ फ़ौजी को गिरफ़्तार करलिया जो नक़ली नादिर अशीया फ़रोख़त करने की कोशिश कररहे थे । पुलिस ने बताया कि 43 साला बी वेंकट रमना प्रसाद सा

हैदराबाद । /23 नवंबर ( सियासत न्यूज़) कमिशनर टास्क फ़ोर्स सैंटर्ल ज़ोन टीम ने दो धोका बाज़ों बिशमोल साबिक़ फ़ौजी को गिरफ़्तार करलिया जो नक़ली नादिर अशीया फ़रोख़त करने की कोशिश कररहे थे । पुलिस ने बताया कि 43 साला बी वेंकट रमना प्रसाद साकन अलवाल अपने एक साथी 42 साला खोजेमा हैबत अल्लाह बद्री जिस का ताल्लुक़ सूरत गुजरात से है बालानगर के असलम की मदद से नक़ली नादिर अशीया फ़रोख़त करने की कोशिश कररहे थे ।

बताया जाता है कि प्रसाद और बद्री लाखों रुपय की नादिर अशीया होने का दावा करते हुए मासूम अवाम को ये यक़ीन दिलाते थे कि इन के क़बज़े में क़ीमती नादिर अशीया है । जुलाई 2011 -ए-में प्रसाद और इस के साथी नक़ली नादिर अशीया फ़रोख़त करने के सिलसिले में इबराहीम पूरा उज्जैन मध्य प्रदेश के ताहिर अली को सिकंदराबाद पैराडाइज़ होटल के क़रीब तलब किया और एक नादिर अशीया देने का वाअदा करते हुए ताहिर अली से 50 हज़ार रुपय पेशगी रक़म हासिल करली ।

ताहिर अली को धोके बाज़ों ने बक़ाया रक़म हासिल करने के बाद पयाक क्या हुआ एक बॉक्स इस के हाथ में सौंप दिया और जब ताहिर अली ने इस बॉक्स को खोला तो देखा कि इस में 500 रुपय मालियती पीतल का कटोरा है इस बात की इत्तिला मिलने पर कमिशनर टास्क फ़ोर्स सैंटर्ल ज़ोन टीम ने दो मुल्ज़िमीन को गिरफ़्तार करलिया और उन के क़बज़े से नक़ली नादिर अशीया को ज़बत करते हुए उन्हें राम गोपाल पेट पुलिस के हवाले करदिया ।

TOPPOPULARRECENT