Friday , October 20 2017
Home / Sports / नडाल टूर्नामैंट से बाहर, फ़ेडरर और सोंगा की पेशक़दमी

नडाल टूर्नामैंट से बाहर, फ़ेडरर और सोंगा की पेशक़दमी

लंदन 26 नवंबर (ए पी) राफ़ल नडाल जो कुछ कोशिश कररहे थे, उन के हरीफ़ जो।विल्फ्रेड सोंगा उन से एक क़दम आगे दिखाई दिये। लंदन में रवां ए टी पी वर्ल्ड टूर फाइनल्स के ग्रुप बी के अपने आख़िरी मुक़ाबला में सोंगा ने आलमी नंबर दो राफ़ल नडाल को 7-6(2) , 4-6 , 6-3 स

लंदन 26 नवंबर (ए पी) राफ़ल नडाल जो कुछ कोशिश कररहे थे, उन के हरीफ़ जो।विल्फ्रेड सोंगा उन से एक क़दम आगे दिखाई दिये। लंदन में रवां ए टी पी वर्ल्ड टूर फाइनल्स के ग्रुप बी के अपने आख़िरी मुक़ाबला में सोंगा ने आलमी नंबर दो राफ़ल नडाल को 7-6(2) , 4-6 , 6-3 से शिकस्त दे कर उन्हें ना सिर्फ टूर्नामैंट से बाहर करदिया बल्कि ख़ुद राजर फ़ेडरर के हमराह सेमीफाइनल में रसाई हासिल करली।

नडाल जिन्हें राजर फ़ेडरर के ख़िलाफ़ करईर की शर्मनाक शिकस्त 6-3 , 6-0 बर्दाश्त करनी पड़ी थी, उन्हों ने सोंगा के ख़िलाफ़ शिकस्त के बाद एतराफ़ करते हुए कहाकि इन का खेल ग़ैर मयारी रहा। नीज़ यू ऐस ओपन के फाईनल में नवाक़ जोकोविच के ख़िलाफ़ हुई शिकस्त के बाद से उन का एतिमाद बहाल नहीं और सितंबर में खेले गए ग्रांड सलाम के इस ख़िताबी मुक़ाबला के बाद नडाल सिर्फ एक मर्तबा टोकीयो में ख़िताबी मुक़ाबला खेला था जहां उन्हें एंडी मरे के ख़िलाफ़ शिकस्त बर्दाश्त करनी पड़ी थी।

नडाल ने मज़ीद कहाकि सोंगा के ख़िलाफ़ इन दिनों कामयाबी के लिए बेहतर मुज़ाहरा की ज़रूरत है और आज सोंगा ने मेरी हर चाल को नाकाम बनाया। नडाल डसमबर मैं अर्जनटीना के ख़िलाफ़ डेविस कप फाईनल में शिरकत करेंगे जहां वो स्पेन के लिए बेहतर मुज़ाहरा के साथ 2011 -ए-के सीज़न का कामयाब इख़तताम करना चाहते हैं।

नडाल रवां सीज़न मई में अपना छटा फ़्रैंच ओपन ख़िताब हासिल करने के बाद बेहतर मुज़ाहरा करने में नाकाम हैं और इस दौरान उन्हें विंबलडन और यू ऐस ओपन के फाईनल में जोकोविच के ख़िलाफ़ शिकस्त बर्दाश्त करने के इलावा अपना आलमी पहला मुक़ाम भी जोकोविच के ख़िलाफ़ गंवाना पड़ा। सोंगा ने ग्रुप बी में 2-1 के ज़रीया सेमीफाइनल में रसाई हासिल करली। सोंगा पहली मर्तबा सेमीफाइनल में रसाई हासिल करने में कामयाब हुए हैं जबकि नडाल 1-2 के ज़रीया पांचवें मर्तबा यहां शिरकत करते हुए दूसरी मर्तबा सेमीफाइनल में रसाई से महरूम रहे।

क़ब्लअज़ीं फ़ेडरर ने अपने ग्रुप में आख़िरी मुक़ाबला मार्डी फ़िश के ख़िलाफ़ खेलते हुए 6-1, 3-6 , 6-3 की कामयाबी हासिल की और 3-0 के ज़रीया सेमीफाइनल में रसाई हासिल करली है। ग्रुप ए से डेविड फेरर सेमीफाइनल में रसाई हासिल करने वाले पहले खिलाड़ी बने जबकि आख़िरी मुक़ाम के हुसूल के लिए आलमी नंबर एक नवाक़ जोकोविच और टॉमस बर्डिच के दरमयान मुक़ाबला खेला जाएगा।

TOPPOPULARRECENT