Saturday , October 21 2017
Home / India / नबुव्वत की मुद्दई ख़ातून के ख़िलाफ़ पाकिस्तान में मुक़द्दमा दर्ज

नबुव्वत की मुद्दई ख़ातून के ख़िलाफ़ पाकिस्तान में मुक़द्दमा दर्ज

पाकिस्तान की पुलिस ने एक ख़ातून को मुतनाज़ा इहानत मज़हब क़वानीन के तहत गिरफ़्तार कर लिया क्योंकि इस ने नबुव्वत का दावे किया है।पुलिस के बमूजब सलमा फ़ातिमा ज़ौजा तनवीर साकिन गुलबर्ग जो लाहौर का एक गुनजान आबाद मुहल्ला है इस इलाक़ा में क

पाकिस्तान की पुलिस ने एक ख़ातून को मुतनाज़ा इहानत मज़हब क़वानीन के तहत गिरफ़्तार कर लिया क्योंकि इस ने नबुव्वत का दावे किया है।पुलिस के बमूजब सलमा फ़ातिमा ज़ौजा तनवीर साकिन गुलबर्ग जो लाहौर का एक गुनजान आबाद मुहल्ला है इस इलाक़ा में कल सुबह इहानत मज़हब पर मबनी वर्केह तक़सीम कर रही थी।

पुलिस के बमूजब इन वर्कियों में कहा गया था कि इस ने ना सिर्फ़ अपने आप को मुस्लमानों का नबी क़रार दिया था बल्कि पैग़ंबर इस्लाम हज़रत मुहम्मद मुस्तफ़ा की शान अक़्दस में (नऊज़-बिल-लाह )गुस्ताख़ी का भी इर्तिकाब किया था।

मुक़ामी अफ़राद उसकी क़ियामगाह पर पहुंचे।पुलिस ने भी फ़ौरी कार्रवाई करते हुए सूरत-ए-हाल पर फ़ौरी क़ाबू पालिया।ऐन शाहिदीन के बमूजब हुजूम के पर तशद्दुद हो जाने से क़बल पुलिस ने ख़ातून को गिरफ़्तार कर लिया और ख़वातीन पुलिस स्टेशन मुंतक़िल कर दिया।

एक मुक़ामी शहरी फ़ैसल अली ने कहा कि उन्हें इहानत मज़हब वर्केह जो फ़ातिमा ने तहरीर किया था पढ़ कर सदमा पहुंचा।इस इलाक़े की बाअज़ ख़वातीन अपने मसाइल की यकसूई के लिए सलमा फ़ातिमा के पास जाया करती थीं क्योंकि वो उन्हें इस मक़सद से तावीज़ दिया करती थी।

वाज़िह तौर पर वो नफ़सियाती मरीज़ या ग़ैरमामूली शख़्सियत है।सुपरिटेंडेंट पुलिस तारिक़ अज़ीज़ ने कहा कि मुक़ामी मस्जिद के इमाम इफ़्तिख़ार अहमद की शिकायत पर सलमा फ़ातिमा के ख़िलाफ़ एक मुक़द्दमा दर्ज कर लिया गया है।ख़ातून पुलिस इस से तफ़तीश कर रही है और गवाहों के बयान दर्ज किए जा रहे हैं।

पुलिस ने इस के शौहर को भी गिरफ़्तार कर लिया है और इस से भी तफ़तीश की जा रही है।

TOPPOPULARRECENT