Thursday , September 21 2017
Home / Featured News / नरेंद्र मोदी नवाज़ शरीफ़ की 31 मार्च को मुलाक़ात मुतवक़्क़े

नरेंद्र मोदी नवाज़ शरीफ़ की 31 मार्च को मुलाक़ात मुतवक़्क़े

नेपाल 17 मार्च: वज़ीर-ए-ख़ारजा सुषमा स्वराज ने एलान किया कि पाकिस्तान की मुशतर्का तहक़ीक़ाती टीम 27 मार्च को हिन्दुस्तान पहूंचेगी ताकि पठानकोट दहश्तगर्द हमले की अपनी तहक़ीक़ात में पेशरफ़त करसके। उन्होंने तवक़्क़ो ज़ाहिर की के 31 मार्च को अमेरीका में वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी और वज़ीर-ए-आज़म पाकिस्तान नवाज़ शरीफ़ की मुलाक़ात होगी।

यहां नेपाल में पाकिस्तान के ख़ारिजी उमूर पर वज़ीर-ए-आज़म के मुशीर सरताज अज़ीज़ से 20 मिनट की मुलाक़ात के बाद सुषमा स्वराज ने एलान किया कि हमको उम्मीद है कि न्यूक्लियर चोटी कांफ्रेंस के मौके पर अमेरीका में हिंद पाक वुज़राए आज़म की मुलाक़ात होगी। सरताज अज़ीज़ ने उम्मीद ज़ाहिर की के अमेरीका में नवाज़ शरीफ़ और नरेंद्र मोदी की मुलाक़ात होगी। इस मुलाक़ात के बारे में उन्हें यक़ीन है लेकिन ये क़तई तौर पर नहीं कहा जा सकता। दोनों क़ाइदीन के इमकानी मुज़ाकरात का पहलू तए पाएगा या ठोस बातचीत होगी।

लेकिन ये उम्मीद की जाती है कि दोनों के बीच मुसाफ़ा होगा। सरताज अज़ीज़ ने 9 और 10 नवंबर को पाकिस्तान की तरफ से मुनाक़िद किए जानेवाले सार्क चोटी कांफ्रेंस में शिरकत के लिए वज़ीर-ए-आज़म मोदी का दावतनामा सुषमा स्वराज के हवाले क्या। इस पर सुषमा स्वराज ने कहा कि उन्होंने पाकिस्तान के इस दावतनामा को वज़ीर-ए-आज़म की तरफ से क़बूल कर लिया है।

TOPPOPULARRECENT