Wednesday , August 23 2017
Home / AP/Telangana / नरेंद्र मोदी मुल्क के सबसे मक़बूल तरीन लीडर चीफ़ मिनिस्टर

नरेंद्र मोदी मुल्क के सबसे मक़बूल तरीन लीडर चीफ़ मिनिस्टर

गजवेल 08 अगस्त: वज़ीर-ए-आज़म के दौरा तेलंगाना के मौके पर चीफ़ मिनिस्टर और वज़ीर-ए-आज़म एक दूसरे की मदह-सराई करते रहे। सियासी एतबार से एहमीयत के हामिल बयान में चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी की सताइश की और कहा कि उन्होंने दो साल में करप्शन से पाक हुकूमत फ़राहम की है।

उन्होंने मोदी को मुल्क का सबसे मक़बूल लीडर क़रार दिया। मोदी ने इस तारीफ़ के जवाब में कहा कि चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना हमेशा ही रियासत की तरक़्क़ी के लिए फ़िक्रमंद रहे हैं। ये वाज़िह करते हुए कि मोदी की क़ियादत में मर्कज़ी हुकूमत सद फ़ीसद करप्शन से पाक चल रही है।

करप्शन से पाक हुकूमत चलाने का सहरा मोदी के सर जाता है। ये बात तारीख़ में रक़म होगी। अपने हलके में वज़ीर-ए-आज़म का इस्तिक़बाल करते हुए चन्द्र शेखर राव‌ ने कहा कि मोदी भारत देश के सबसे अत्यंत लोक प्रिय नेता ( मुल्क के सबसे मक़बूल तरीन लीडर ) हैं।

तेलंगाना असेंबली में चीफ़ मिनिस्टर गजवेल हलक़ा असेंबली की नुमाइंदगी करते हैं। चन्द्र शेखर राव‌ ने कहा कि हमें आप ( मोदी ) और आपके वुज़रा से अच्छा तआवुन मिल रहा है।

उन्होंने वाज़िह किया कि तेलंगाना की तशकील में बीजेपी ने अहम रोल अदा किया था। मोदी ने केसीआर की तारीफों का जवाब देते हुए उनकी भी सताइश की और कहा कि जब कभी चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ ने उनसे मुलाक़ात की है वो हमेशा ही रियासत की तरक़्क़ी और पानी से मुताल्लिक़ मसाइल पर बात करते रहे हैं।

मोदी ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर पानी के मसले पर जज़बाती हैं और एसा लगता है कि उन्होंने इस को एक मिशन के तौर पर लिया है। वज़ीर-ए-आज़म ने कहा कि टीआरएस ने जीएसटी की वाज़िह ताईद की थी जिसे हाल में राज्य सभा में मंज़ूर किया गया है।

वज़ीर-ए-आज़म ने कहा कि अफ़सोस की बात ये है कि हमने पानी की एहमीयत उस वक़्त महसूस की है जब पानी ख़त्म हो गया है। बहैसीयत शहरी हमारी ये ज़िम्मेदारी है कि हम पानी का तहफ़्फ़ुज़ अंजाम दें।

TOPPOPULARRECENT