Monday , August 21 2017
Home / District News / नलगेंडा में तालिबे इलम की बेरहमी के साथ पिटाई

नलगेंडा में तालिबे इलम की बेरहमी के साथ पिटाई

नलगेंडा 28 जनवरी: तलबा के मुस्तक़बिल को दरख़शां बनाने वाला पेशा तदरीस आए दिन इन्सानियत सोज़ हरकतें करते हुए चंद अफ़राद इस मोहज़ीब पेशे से वाबस्ता होते हुए उस के इमेज को ख़राब कर रहे हैं। ज़िला मुस्तक़र के रामनगर में वाक़्ये सेंट्रल स्कूल में 9 वें जमात में ज़ेरे तालीम तालिबे इल्म ख़्वाजा नवाजुद्दीन जो नोट बुक स्कूल को ले जाना भूल गए थे प्रिंसिपल रमेश मासूम तालिबे इल्म पर बरस पड़ा और मार पीट की जिस पर ये लड़का गिर पड़ा, कुछ देर बाद इस को ज़मीन से उठाकर आराम करवाया और इस की इत्तेला किसी को ना देने की धमकी दी।

शाम घर जाने के बाद दर्द की शिकायत करने पर उसे डाक्टर से रुजू किया गया जहां पर डाक्टर ने बाद मुआइना बताया कि कान के पर्दे को नुक़्सान हुआ है तब उसने स्कूल में पेश आए वाक़िये से वालिदैन को वाक़िफ़ किराया और प्रिंसिपल सेंट्रल स्कूल को इत्तेला देने पर वो फ़ौरी तालिबे इल्म के मकान पहुंच कर बताया कि वो ईलाज मुआलिजा करवाएगा। लेकिन इस बात की शिकायत आला ओहदेदारों से ना करने की हिदायत दी और धमकी दी कि शिकायत करने पर इंटरनल 20निशानात नहीं दिए जाऐंगे।

वालिदैन और रिश्तेदारों ने पीर के दिन I टाउन पुलिस स्टेशन पहुंच कर प्रिंसिपल के ख़िलाफ़ शिकायत की थी उस की इत्तेला आम होने पर अक़लियती क़ाइदीन अहमद कलीम की क़ियादत में ज़िला कलेक्टर पी सत्यनाराय‌ना रेड्डी को तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाया और सख़्त कार्रवाई का मुतालिबा किया। इन क़ाइदीन ने बताया कि फ़ौरी तौर पर सुपर स्पेशलिटी हॉस्पिटल में ईलाज मुआलिजा करने और सेंट्रल स्कूल असातिज़ा रमेश और एम संजीवा रेड्डी को मुअत्तल करते हुए क़ानून के मुताबिक़ क्रीमिनल मुक़द्दमा दर्ज करने के अलावा तालिबे इल्म और वालिदैन को हुए नुक़्सान देने का मुतालिबा किया। ज़िला कलेक्टर ने ग़ौर वख़ोज़ के बाद कार्रवाई का यकीन दिया।ये वफ़द ज़िला मुहतमिम पुलिस नलगेंडा विक्रम जीत दगल से मुलाक़ात करते हुए तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाया। उन्होंने फ़ौरी मुक़द्दमा दर्ज करने की हिदायत दी।इत्तेलाआत के मुताबिक़ ज़िला कलेक्टर ने आर डी ओ नलगेंडा को हिदायत दी कि फ़ौरी उस की तहक़ीक़ात करते हुए रिपोर्ट पेश करें।

TOPPOPULARRECENT