Saturday , October 21 2017
Home / Islami Duniya / नवाज़ शरीफ़ ख़ानदान का नाम भी ‘पानामा पेपर्स’ में शामिल

नवाज़ शरीफ़ ख़ानदान का नाम भी ‘पानामा पेपर्स’ में शामिल

पानामा पेपर्स नामी दस्तावेज़ात में नाम आने के बाद पाकिस्तान के वज़ीरे आज़म मुहम्मद नवाज़ शरीफ़ के अहले ख़ाना ने पीर को अपनी ऑफ़ शोर यानी बैरून मुल्क कंपनीयों की मिल्कियत का दिफ़ा किया है।

पानामा की लॉ फ़र्म मोसाक फ़ोनसेका में नामालूम ज़राए ने वाशिंगटन में क़ायम इंटरनैशनल कंसोरशीयम ऑफ़ इनवेस्टिगेटिव जर्नलिस्ट्स (आई सी आई जे) नामी एक तंज़ीम को फ़र्म की एक करोड़ 15 लाख दस्तावेज़ात फ़राहम कीं, जिनसे मालूम हुआ है कि दुनिया के ताक़तवर तरीन अफ़राद ने अपना पैसा बैरून मुल्क भेज रखा है।

ये फ़र्म अफ़राद को पैसे की बैरून मुल्क सरमायाकारी में मुआवनत फ़राहम करती थी। इन अफ़राद में वज़ीरे आज़म नवाज़ शरीफ़ के तीन बच्चों, बेटी मर्यम नवाज़ के इलावा दो बेटों हसन और हुसैन नवाज़ के नाम शामिल हैं।

रिकार्ड से ज़ाहिर होता है कि ये लोग बैरून मुल्क कंपनीयों के ज़रीए लंदन में जायदाद के मालिक हैं। आई सी आई जे ने इतवार को अपनी रिपोर्ट ऑन लाइन शाय करने से पहले कई माह तक इन दस्तावेज़ात का मुताला किया था।

इस इन्किशाफ़ के बाद हिज़्बे इख़्तेलाफ़ के रहनुमा इमरान ख़ान ने पीर को इस्लामाबाद में एक न्यूज़ कान्फ़्रैंस में मुतालिबा किया कि इस मुआमले की फ़ौरी तौर पर पाकिस्तान में तहक़ीक़ात का आग़ाज़ किया जाए।

TOPPOPULARRECENT