Thursday , October 19 2017
Home / India / नशीद की रिहाई -समझौता नहीं -मालदीप की हुकूमत की वज़ाहत :

नशीद की रिहाई -समझौता नहीं -मालदीप की हुकूमत की वज़ाहत :

माले 25 फ़रवरी: साबिक़ सदर मुहम्मद नशीद के हिन्दुस्तानी हाई कमीशन से बाहर आने के एक दिन बाद मालदीप की हुकूमत ने ये वाज़िह करदिया कि हिंदुस्तान के साथ इस सिलसिले में कोई मुफ़ाहमत नहीं हुई है, और नशीद के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा जारी रहेगा। 45 साला

माले 25 फ़रवरी: साबिक़ सदर मुहम्मद नशीद के हिन्दुस्तानी हाई कमीशन से बाहर आने के एक दिन बाद मालदीप की हुकूमत ने ये वाज़िह करदिया कि हिंदुस्तान के साथ इस सिलसिले में कोई मुफ़ाहमत नहीं हुई है, और नशीद के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा जारी रहेगा। 45 साला मुहम्मद नशीद हिंदुस्तानी हाई कमीशन से बाहर निकले थे जहां वो गुज़िशता दस दिन से मुक़ीम थे, ताकि गिरफ़्तारी के वारंट से बच सकें।

मालदीप के सदर मुहम्मद वहीद के प्रेस सेक्रेटरी मसऊद इमादा ने पी टी आई से बात चीत करते हुए कहा कि नशीद के ताल्लुक़ से हिंदुस्तान के साथ कोई मुफ़ाहमत नहीं हुई है, हुकूमत अदालती अमल में मुदाख़िलत नहीं कर सकती, और उन के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा हसबे मामूल जारी रहेगा।

इमादा ने कहा कि मुहम्मद नशीद के ख़िलाफ़ गिरफ़्तारी का कोई वारंट नहीं है इसलिये वो आज़ाद हैं, और अपनी समाजी-ओ-अवामी ज़िंदगी जारी रख सकते हैं। उन्होंने कहा कि नशीद हिंदुस्तानी हाई कमीशन में गए थे और ख़ुद अपने तौर पर बाहर आए हैं इस में हुकूमत का कोई रोल नहीं है। मीडिया में मालदीप डेमोक्रेटिक पार्टी के तर्जुमान हामिद अबदुलग़फ़ूर के हवाले से कहा गया था कि हिंदुस्तान के साथ किसी मुफ़ाहमत के बाद नशीद को बाहर आने की गुंजाइश मिली थी।

TOPPOPULARRECENT