Thursday , October 19 2017
Home / District News / नाइंसाफियों के ख़िलाफ़ जद्द-ओ-जहद का मश्वरा

नाइंसाफियों के ख़िलाफ़ जद्द-ओ-जहद का मश्वरा

कामा रेड्डी 22 अप्रैल: ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़)मुल्क की तामीर में नौजवानों का अहम रोल है।

कामा रेड्डी 22 अप्रैल: ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़)मुल्क की तामीर में नौजवानों का अहम रोल है।
इन ख़्यालात का इज़हार हाईकोर्ट जज जी चंद्रा मोहन ने किया। ये कुल कृषक बी एड कॉलेज कामा रेड्डी की जानिब से मुल्क की तामीर और नौजवानों का रोल के उनवान पर मुनाक़िदा समीनार में मेहमान ख़ुसूसी हैसियत से शिरकत करते हुए इन ख़्यालात का इज़हार किया।

हाईकोर्ट जज चंद्रा कुमार ने अपनी तक़रीर को जारी रखते हुए कहा कि बलाख़ोफ़ ना इंसाफ़ियों के ख़िलाफ़ मुत्तहिद तौर पर जद्द-ओ-जहद करने की ज़रूरत पर ज़ोर देते हुए कहा कि लड़कियां उन पर होने वाले हमलों के ख़िलाफ़ जद्द-ओ-जहद करने के लिए तय्यार होजाएं।

समाज में हर शख़्स अपनी ज़िम्मेदारी को समझते हुए नाइंसाफियों के ख़िलाफ़ मुक़ाबला करने के लिए आगे बढ़ने की ज़रूरत पर ज़ोर दिया। प्रकाशम ज़िला में जात्रा में मौजूदा जोड़े पर किए गए हमला पर यहां पर मौजूदा तलबा ने पुलिस के हवाले किया था इस तरह के हमला के ख़िलाफ़ रोक थाम की ज़रूरत पर ज़ोर दिया इंसान की ज़िंदगी में होने वाले चंद वाक़ियात सबक़ सिखाते हैं और हर शख़्स समाज की बेहतरी के लिए जद्द-ओ-जहद करने की ज़रूरत पर ज़ोर दिया।

इंसाफ पसंदी हमेशा काम आती है। चंद्रा कुमार ने काले धन को बाहर लाने के लिए क़ानून मुसव्वदा तय्यार करने की ज़रूरत पर ज़ोर देते हुए हिम्मत के साथ आगे बढ़ने की ज़रूरत है। समाज की बेहतरी में असातिज़ा का अहम रोल है उन्होंने सवाल किया कि यहां के मसाइल से फ़ायदा उठाते हुए आला तालीम हासिल करने के बाद बैरूनी ममालिक में ख़िदमत करना कहाँ तक दरुस्त है।

इस मौके पर वाइस चांसलर प्रोफेसर अकबर अली ख़ान ने नौजवानों ने से ख़ाहिश की कि आला तालीम के हुसूल के बाद बैरूनी ममालिक में ख़िदमत अंजाम देने के बजाय मुल्क में ख़िदमत अंजाम देते हुए मुल्क का नाम रोशन करें तो बेहतर होगा। इस मौके पर कृषक बी एड कॉलेज के प्रिंसिपल मुहम्मद रशीद ने मेहमानों का इस्तिक़बाल किया।

TOPPOPULARRECENT