Tuesday , October 24 2017
Home / Islami Duniya / नाईजेरिया में बम धमाकी, 150 अफ़राद हलाक

नाईजेरिया में बम धमाकी, 150 अफ़राद हलाक

अबूजा 6 नवंबर(पी टी आई) आलमी इमदादी तंज़ीम रेडक्रास का कहना है कि अफ़्रीक़ी मुलक नाईजेरिया के शेमाल मशरिक़ में फायरिंग और बम धमाकों में कम अज़ कम 150 अफ़राद हलाक होगए हैं।रेडक्रास के एक तर्जुमान ने कहा कि ज़्यादा तर अफ़राद दमा तोरो के इल

अबूजा 6 नवंबर(पी टी आई) आलमी इमदादी तंज़ीम रेडक्रास का कहना है कि अफ़्रीक़ी मुलक नाईजेरिया के शेमाल मशरिक़ में फायरिंग और बम धमाकों में कम अज़ कम 150 अफ़राद हलाक होगए हैं।रेडक्रास के एक तर्जुमान ने कहा कि ज़्यादा तर अफ़राद दमा तोरो के इलाक़े में मारे गए जहां पुलिस के सदर दफ़्तर, सरकारी दफ़ातिर और कई गिरजाघरों पर हमले हुए हैं।इत्तिलाआत हैं कि रात भर तशद्दुद के बाद कई लोग शहर छोड़ गए हैं।

इन धमाकों से एक रोज़ क़बल ही दमा तौरो के क़रीबी शहर मीडो गौरी मैं ख़ुदकुश धमाके हुए थे जिन की बोको हराम नामी इस्लामी शिद्दत पसंद तंज़ीम ने ज़िम्मेदारी क़बूल की थी।बोको हराम ने एक मुक़ामी अख़बार के दफ़्तर टेलीफ़ोन कर के ताज़ा हमलों की ज़िम्मेदारी भी क़बूल की है। सदर जोनाथन गुडलक इन धमाकों से बहुत ज़्यादा मुज़्महिल हैं। सदर के तर्जुमान का कहना है कि इन की हुकूमत ऐसे अफ़राद को इंसाफ़ के कटहरे में लाने की कोशिश कररही है जो मुलक के अमन और इस्तिहकाम को दाओ पर लगा रहे हैं।

नाईजेरिया के शहर दमा तो रो में रेडक्रास के अहलकार इबराहीम बलामा ने बीबी सी को बताया है कि जुमा को होने वाले धमाकों में 150 अफ़राद हलाक हुए हैं।इन के बाक़ौल दीगर मुक़ामात पर हमलों में दो मज़ीद अफ़राद की हलाकत की इत्तिलाआत हैं। ख़बररसां इदारों के मुताबिक़ क़रीबी शहर पोटिसकम पर भी हमले हुए हैं।नाईजीरिया के तिजारती शहर लागोस में बीबी सी के नुमाइंदे जोनाह फिशर का कहना है कि ताज़ा हमला बोको हराम की जानिब से सब से ज़्यादा मोहलिक तसव्वुर किया जा रहा है।हमारे नामा निगार का कहना है कि जो अफ़राद अपने रिश्तेदारों की तलाश में मुर्दा ख़ाने जा रहे हैं

उन्हों ने 150 अफ़राद की लाशों को देखा है। ख़बररसां इदारे ए एफ़ पी ने एक सरकारी अहलकार का हवाला देते हुए कहा है कि सैंकड़ों ज़ख़मीयों को हस्पताल में तिब्बी इमदाद मही्या की जा रही है। रोमन कैथोलिक चर्च के पादरी ने हमारे नामा निगार को बताया कि इन के चर्च को नज़र-ए-आतिश करदिया गया जबकि आठ मज़ीद गिरजाघरों पर हमले किए गई।इन के बाक़ौल सड़कों पर घूमते हुए नौजवानों ने पैट्रोल बम को गिरजाघरों के अंदर फेंका।

जुमा को होने वाले हमले रियासत बोरनो के शहर मीडोगोरी में तीन ख़ुदकुश हमलों के एक रोज़ बाद किए गए जिन में फ़ौज के हेडक्वार्टर को निशाना बनाया गया था।फ़ौजी ओहदेदारों का कहना है कि तीनों हमला आवर हलाक होगए थे।बोको हराम जिस के मानी मग़रिबी तालीम की मुमानअत है। इस तंज़ीम ने पुलिस और सरकारी मुलाज़मीन पर मुसलसल हमले जारी रखे हुए हैं।

TOPPOPULARRECENT