Monday , September 25 2017
Home / Hyderabad News / नाकाफ़ी बारिश , तेलंगाना में बदतरीन ख़ुशकसाली के अंदेशे

नाकाफ़ी बारिश , तेलंगाना में बदतरीन ख़ुशकसाली के अंदेशे

हैदराबाद 09 अगस्त :रवां मानसून के दौरान तेलंगाना में नाकाफ़ी बारिश के सबब अज़ला में किसानों और दारुल हुकूमत हैदराबाद में शहरीयों की तशवीश में ज़बरदस्त इज़ाफ़ा हो गया है।

किसानों को बदतरीन ख़ुशकसाली का सामना है तो शहरीयों को आइन्दा मौसिम-ए-गर्मा में पीने के पानी की शदीद क़िल्लत के अंदेशे हैं। इस दौरान बाज़ मुक़ामात पर ज़र-ए-ज़मीन पानी की सतह में ज़बरदस्त कमी के सबब बोरवेलज़ भी नाकारा साबित होने लगे हैं।

इस साल के मौसम ख़रीफ़ में बारिश ना होने के सबब अच्छी फ़सल के लिए किसानों की उम्मीदों पर पानी फिर गया है।तेलंगाना के कई अज़ला में फ़िलहाल ख़ुशकसाली जैसी सूरत-ए-हाल है। खम्मम , नलगेंडा , रंगारेड्डी , मेदक , वर्ंगल वग़ैरा में ख़ातिर-ख़्वाह बारिश ना होने के सबब सूरत-ए-हाल तशवीशनाक है और किसानों में मायूसी की लहर दौड़ गई है।

आदिलाबाद में तीन दिन के दौरान बारिश के बाद मुक़ामी किसानों ने इतमीनान की सांस ली है। वर्ंगल में नाकाफ़ी बारिश के सबब ख़रीफ़ की फसलों के लिए आबपाशी दुशवार हो गई है जहां ज़र-ए-ज़मीन सतह-ए-आब जुलाई 2015 में ज़मीनी सतह से 10.04 मीटर नीचे हो गई है जो जुलाई 2014 में ज़मीनी सतह से 9.31 मीटर नीचे थी।

TOPPOPULARRECENT