Sunday , October 22 2017
Home / District News / नागर कुरनूल में ज़िमनी इंतिख़ाबात पुरअमन

नागर कुरनूल में ज़िमनी इंतिख़ाबात पुरअमन

नागर कुरनूल १९ मार्च ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) हलक़ा असम्बली नागर कुरनूल में आज हुए ज़िमनी इंतिख़ाबात में अवाम को बड़े ही जोश-ओ-ख़ुरोश के साथ अपने हक़ राय दही का इस्तिमाल करते हुए देखा । सुबह आठ बजे ही से ही अवाम ने मुख़्तलिफ़ पो

नागर कुरनूल १९ मार्च ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) हलक़ा असम्बली नागर कुरनूल में आज हुए ज़िमनी इंतिख़ाबात में अवाम को बड़े ही जोश-ओ-ख़ुरोश के साथ अपने हक़ राय दही का इस्तिमाल करते हुए देखा । सुबह आठ बजे ही से ही अवाम ने मुख़्तलिफ़ पोलिंग मराकज़ पर पुलिस के वसीअ बंद-ओ-बस्त के दरमयान राय दही का इस्तिमाल किया गया ।

तक़रीबन ग्यारह बजे तक पोलिंग मराकज़ पर आए दहिंदों की काफ़ी तादाद देखी गई लेकिन इस के बाद धूप की शिद्दत की वजह से राय दहिंदों की तादाद में नुमायां कमी पाई गई । पोलिंग मराकज़ पर ख़ुसूसी कैमरों की तंसीब के ज़रीया वैब कॉस्टिंग की जा रही थी । हलक़ा भर में राय दही का इनइक़ाद मजमूई तौर पर पुरअमन रहा लेकिन मंडल तीलकापली में राय दहिंदों को लालच देने के इल्ज़ाम में कांग्रेस उम्मीदवार दामोधर रेड्डी और आज़ाद उम्मीदवार नागम जनार्धन रेड्डी के हामीयों के माबैन झड़प होने पर थोड़ी देर केलिए हालात कशीदा रहे ।
कल शब से आज सुबह तक दीगर मुक़ामात से मुलाज़मीननक़ल मुक़ाम करने वाले मज़दूरों को बसों के ज़रीया कसीर तादाद में नागर कुरनूल-ओ-दीगर मवाज़आत को पहूंचते हुए देखा गया । जबकि दूरदराज़ से सिर्फ राय दही के हक़ को इस्तिमाल करने की ग़रज़ से आने पर फ़हरिस्त राय दही में बाअज़ अफ़राद के नाम दस्तयाब ना होने पर उन्हें काफ़ी मायूसी हुई । इस तरह मुस्तक़र नागर कुरनूल में भी कई अफ़राद के नाम फ़हरिस्त राय दही में ना होने पर ब्रहम होते हुए मुताल्लिक़ा ओहदेदारों की कारकर्दगी पर तशवीश का इज़हार किया ।

TOPPOPULARRECENT