Monday , August 21 2017
Home / Crime / नाजाइज़ ताल्लुक़ात एक शख़्स का क़त्ल

नाजाइज़ ताल्लुक़ात एक शख़्स का क़त्ल

हैदराबाद 07 सितंबर: पुराने शहर के इलाक़े हाफ़िज़ बाबानगर में सुबह की अव्वलीन साअतों में पेश आए एक वाक़िये में मुबय्यना नाजायज़ ताल्लुक़ात के सबब एक शख़्स का क़त्ल कर दिया गया।

32 साला मुहम्मद एजाजुद्दीन साकिन मुईनबाग़ संतोषनगर जो बर्तन का कारोबार करता था और वो पिछ्ले 9 साल से हाफ़िज़ बाबानगर ए बलॉक की साकिन एक ख़ातून से मुबय्यना तौर पर नाजायज़ ताल्लुक़ात क़ायम किए हुए था। ज़राए के बमूजब तीन साल पहले एजाजुद्दीन की दाश्ता के क़रीबी रिश्तेदार लड़की से कंचनबाग़ पुलिस स्टेशन के रूडी शीटर मुहम्मद हाजी से शादी हुई थी।

हाजी और एजाज़ अदलैन के दरमयान शादी के बाद से ही नाजायज़ ताल्लुक़ात को लेकर बहेस चल रही थी और रूडी शीटर ने इस की बीवी के रिश्तेदार ख़ातून से नाजायज़ ताल्लुक़ात पर एतेराज़ किया था। एजाज़ और हाजी ने हाफ़िज़ बाबानगर में वाक़्ये शिफ़ा हॉस्पिटल के क़रीब कसरत से शराबनोशी की और हालते नशे में होने का फ़ायदा उठाते हुए रूडी शीटर हाजी ने एजाज़ का गला काट दिया और वहां से फ़रार हो गया।फ़ज्र की नमाज़ के लिए जानेवाले बाज़ मुस्लियों ने एजाज़ की लाश ख़ून में लुत‍ पुत पाई और फ़ौरी कंट्रोल रुम को इस बात की इत्तेला दी।

कंचनबाग़ पुलिस की टीम मुक़ाम वारदात पर पहूंच कर सिटी पुलिस का सुराग़ रसानी दस्ता क्लोज़ टीम को तलब किया और लाश पर चाक़ू के कई ज़रबात पाए जाने पर लाश को दवाख़ाना उस्मानिया पोस्टमार्टम के लिए मुंतक़िल किया और हाजी के ख़िलाफ़ एक क़त्ल का मुक़द्दमा दर्ज करते हुए उस की तलाश शुरू कर दी।

TOPPOPULARRECENT