Monday , October 23 2017
Home / Crime / नाजायज़ ताल्लुक़ात:एडिशनल पुलिस इंस्पेक्टर चादरघाट मुअत्तल

नाजायज़ ताल्लुक़ात:एडिशनल पुलिस इंस्पेक्टर चादरघाट मुअत्तल

हैदराबाद 26 दिसंबर: कमिशनर पुलिस हैदराबाद महेंद्र रेड्डी ने एडिशनल इंस्पेक्टर चादरघाट धरावित्त हुसैन नायक के ख़िलाफ़ कार्रवाई करते हुए उन्हें मुअत्तल कर दिया।

तफ़सीलात के मुताबिक इंस्पेक्टर ने हादसे के शिकार एक शख़्स की बीवी से नाजायज़ ताल्लुक़ात क़ायम करते हुए शादी कर ली। इंस्पेक्टर धरावित्त हुसैन जो कुछ वक़्त के लिए चादरघाट पुलिस स्टेशन हाउज़ ऑफीसर की हैसियत से ख़िदमात अंजाम दे रहे थे इसी दौरान मोटर साइकिल सवार शख़्स नामालूम गाड़ी की टक्कर के सबब हादसे का शिकार हो गया और ज़ख़मी होने से उसे दवाख़ाने में शरीक किया गया था और वो बहुत दिन तक दवाख़ाने में शरीक रहा।

ज़ख़मी शख़्स की बीवी ख़ाती ड्राईवर के ख़िलाफ़ कार्रवाई के लिए कई मर्तबा चादरघाट पुलिस स्टेशन के चक्कर लगाए। जहां पर इंस्पेक्टर ने उसे दोस्ती कर ली और फ़ोन पर मुसलसिल रब्त पैदा करते हुए उसे नाजायज़ ताल्लुक़ात पैदा कर लिए इंस्पेक्टर ने ख़ातून से शादी कर ली और किराये के मकान में इस के साथ ज़िंदगी गुज़ार रहा था।

इंस्पेक्टर की पहली बीवी को इस बात का पता चलने पर कमिशनर पुलिस हैदराबाद से इस सिलसले में शिकायत दर्ज कराई। कमिशनर ने इल्ज़ामात की जांच के बाद इंस्पेक्टर को मुअत्तल करने के अहकामात जारी किए।

TOPPOPULARRECENT