Saturday , October 21 2017
Home / World / नाटो की फ़िज़ाई कार्रवाई पर अमरीका ,पाकिस्तान तनाज़ा में मज़ीद शिद्दत

नाटो की फ़िज़ाई कार्रवाई पर अमरीका ,पाकिस्तान तनाज़ा में मज़ीद शिद्दत

ईस्लामाबाद वाशिंगटन , 23 दिसंबर (पी टी आई) नाटो हमला में 24 पाकिस्तानी सिपाहीयों की हलाकत के मसला पर पाकिस्तान और अमरीका के दरमयान पैदा शूदा तनाज़ा आज मज़ीद संगीन मोड़ इख़तियार कर गया जब पाकिस्तानी फ़ौज ने सरहद पार से किए गए फ़िज़ाई

ईस्लामाबाद वाशिंगटन , 23 दिसंबर (पी टी आई) नाटो हमला में 24 पाकिस्तानी सिपाहीयों की हलाकत के मसला पर पाकिस्तान और अमरीका के दरमयान पैदा शूदा तनाज़ा आज मज़ीद संगीन मोड़ इख़तियार कर गया जब पाकिस्तानी फ़ौज ने सरहद पार से किए गए फ़िज़ाई हमले के बारे में अमरीका की क़ियादत में की गई तहक़ीक़ात की रिपोर्ट को मुस्तर्द करदिया है ।

दूसरी तरफ़ वाशिंगटन में फ़िज़ाई हमला में पाकिस्तानी सिपाहीयों की हलाकतपर माज़रत ख़्वाही करने से इनकार करदिया है । पाकिस्तानी फ़ौज के तर्जुमान आला मेजर जनरल अतहर अब्बास ने ईस्लामाबाद में कहा कि पाकिस्तानी फ़ौज अमरीका नाटो की तहक़ीक़ाती रिपोर्ट से इत्तिफ़ाक़ नहीं करती क्योंकि इन तहक़ीक़ात में हक़ायक़ का फ़ुक़दान है और मालूमात की कमी है ।

जब कभी ज़रूरी होगा पाकिस्तान इस रिपोर्ट के रस्मी तौर पर मौसूल होने के बाद अपना रद्द-ए-अमल जारी करेगा। क़ब्लअज़ीं वाईट हाइज़ में क़ौमी सलामती कौंसल बराए (एन एस सी) की तर्जुमान कीटलीन हेडन ने कहा कि हम अपनी तरफ़ से सरज़द होने वाली ग़लती की ज़िम्मेदारी क़बूल करते हैं। अमरीकी वज़ारत-ए-दिफ़ा पनटगान ने अपनी रिपोर्ट जारी करते हुए कहा कि अमरीकी फोर्सेस ने अमरीकी दिफ़ा में ये कार्रवाई की थी, लेकिन एतराफ़ किया कि इस में ग़लती ज़रूर हुई है ।

ताहम पाकिस्तान से माज़रत ख़्वाही करने से इनकार करदिया। वज़ारत-ए-ख़ारजा के तर्जुमान मार्क टोनर ने कहा कि हम पाकिस्तानी अवाम के साथ हमदर्दी के एहसास के साथ बात तो कर सकते हैं, लेकिन अफ़सोस है कि माज़रत ख़्वाही नहीं करसकती। कीटलीन हेडन ने मज़ीद कहा कि सदर बारक ओबामा को गुज़शता कई दिन से इस रिपोर्ट के बारे में आगाह किया जाता रहा है ।

उन्हों ने एक सवाल पर जवाब दिया कि अब तहक़ीक़ात मुकम्मल होचुकी हैं। हमारी तवज्जा इस बात पर मर्कूज़ है कि ग़लतीयों से सबक़ लिया जाय और इस्लाह की जाय ताकि इस किस्म के वाक़ियात का इआदा ना होसकी। अमरीकी फोर्सेस के ख़ुसूसी ऑपरेशंस ऑफीसर क्लार्क ने 24 पाकिस्तानी सिपाहीयों की हलाकत का मौजूद बनने वाली फ़िज़ाई कार्यवाईयों की तहक़ीक़ात की थी।

TOPPOPULARRECENT