Thursday , October 19 2017
Home / District News / नाबीनाओं को तमाम शोबों में सहुलतों की फ़राहमी

नाबीनाओं को तमाम शोबों में सहुलतों की फ़राहमी

नाबीनाओं के लिए हुकूमत की तरफ से फ़लाही स्कीमात अमल में लाई गई हैं। इन ख़्यालात का इज़हार ज़िला कलेक्टर जी डी प्रिय दर्शनी ने तेलंगाना स्टेट फेडरेशन आफ़ ब्लाइंड के ज़ेरे एहतेमाम मुंसिपल टाउन हाल में मुनाक़िदा डॉ रोमेश वरीली के यौम-ए-

नाबीनाओं के लिए हुकूमत की तरफ से फ़लाही स्कीमात अमल में लाई गई हैं। इन ख़्यालात का इज़हार ज़िला कलेक्टर जी डी प्रिय दर्शनी ने तेलंगाना स्टेट फेडरेशन आफ़ ब्लाइंड के ज़ेरे एहतेमाम मुंसिपल टाउन हाल में मुनाक़िदा डॉ रोमेश वरीली के यौम-ए-पैदाइश के मौके पर मुनाक़िदा तक़रीब को बहैसीयत मेहमान ख़ुसूसी मुख़ातब करते हुए किया।

उन्होंने कहा कि नाबीनाओं को माक़ूल सहूलतें पहुंचाई जा रही हैं। नाबीना तलबा आला तालीम हासिल कर के चार्टर्ड अकाउंटेंट बन चुके हैं। मुंसिपल कमिशनर श्रीनिवास ने कहा कि रोमेश वरीली ने अंधों के लिए उभरते हुए हुरूफ़ ईजाद करने का एज़ाज़ हासिल क्या । आज नाबीना तलबा सॉफ्टवेर में महारत हासिल कर के आला मुक़ामात पर फ़ाइज़ होरहे हैं।

इस मौके पर मुंसिपल चैरमैन राधा अमर के हाथों में माज़ूर के उनवान पर मतबूआ किताब की रस्म इजरा अमल में आई। उन्होंने कहा कि माज़ूरों के लिए कम्यूनिटी हाल मकानात की फ़राहमी और बैन-उल-अक़वामी सतह पर खेल कूद के मवाक़े फ़राहम करना ज़रूरी है।

इस मौके पर माज़ूरिन के ज़िला वेलफेयर ऑफीसर मूर्ती लाईन नटराज नाबीनाओं के स्कूल प्रिंसिपल रामलो एसबी एच के चीफ़ मैनेजर गोपाला कृष्णा और रियासती फेडरेशन के सदर मधु और् दुसरे मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT