Friday , September 22 2017
Home / AP/Telangana / नामज़द ओहदों पर तक़र्रुत के इशारे

नामज़द ओहदों पर तक़र्रुत के इशारे

हैदराबाद 25 मार्च: टीआरएस क़ाइदीन के लिए अच्छे दिन शायद जल्द ही आएँगे क्युं कि चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने असेंबली बजट मीटिंग के फ़ौरी बाद नामज़द ओहदों पर तक़र्रुत का इशारा दिया है। बावसूक़ ज़राए ने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर ने तक़र्रुत के सिलसिले में पार्टी रफ़क़ा और वुज़रा से मुशावरत का आग़ाज़ कर दिया।

जून 2014 में तेलंगाना रियासत की तशकील और टीआरएस हुकूमत के क़ियाम के बाद से क़ाइदीन और कारकुनों को नामज़द ओहदों पर तक़र्रुत का बेचैनी से इंतेज़ार था और हर छः माह बाद चीफ़ मिनिस्टर कोई ना कोई मुहूर्त का ताय्युन करते लेकिन इस मसले को टाल दिया गया।

एसा महसूस होता है कि इस मर्तबा चीफ़ मिनिस्टर ने जिस मुहूर्त का ताय्युन किया है वो बरक़रार रहेगा और तवील अरसे से मुंतज़िर कैडर के अच्छे दिन ज़रूर आएँगे। बताया जाता है कि चीफ़ मिनिस्टर की तरफ से सरगर्मीयों के आग़ाज़ के साथ ही ओहदों के ख्वाहिशमंदों ने भी मुख़्तलिफ़ सतह पर पैरवी शुरू कर दी है।

पार्टी कैडर अदम तक़र्रुत के सबब किसी क़दर नाराज़ था लेकिन अब वो पुरामीद है कि बजट सेशन का इख़तेताम उन के लिए अच्छी ख़बर लाएगा। पार्टी ज़राए का कहना है कि पिछ्ले 20 माह से ओहदों के मुंतज़िर क़ाइदीन की अक्सरीयत के सबब हर ओहदे के लिए ख़ाहिशमंद उम्मीदवारों की तादाद में इज़ाफ़ा हो चुका है।

TOPPOPULARRECENT