Wednesday , August 23 2017
Home / District News / नारायणपेट में डकैती की दिलेराना वारदात

नारायणपेट में डकैती की दिलेराना वारदात

नारायणपेट 27 अगस्त:नारायणपेट मुस्तक़र पर कल रात देर गए एक दिलेराना डकैती की वारदात में नामालूम डाकूओं ने चाक़ू की नोक पर मकीनों को डरा धमकाकर 30 तोले तिलाई जे़वरात और चार सेल फ़ोन लुट कर राह-ए-फ़रार इख़तियार करली।

तफ़सीलात के बमूजब नारायणपेट सब कोर्ट के रूबरू नारायणपेट। हैदराबाद शाहराह पर वाक़्ये बैंक मुलाज़िम विजय चारी जिनका मकान आबादी से तक़रीबन तीन किलो मीटर पर वाक़्ये है कल रात तक़रीबन तीन बजे चार नामालूम सारिक़ों ने मकान के चौकीदार को बांध कर डरा धमका कर मकीनों को दरवाज़ा खुलवाने पर मजबूर किया।

दरवाज़ा खोलने के बाद चौकीदार के मुँह पर पट्टी लगाकर चार के मिनजुमला तीन डाकूओं ने घर के अंदर दाख़िल हुए,घर में विजय चारी की अहलिया, बेटा और बहू मौजूद थे , विजय चारी उस वक़्त घर पर मौजूद नहीं थे, बेटा अनुरोध चारी विटरनरी डाक्टर है, इन डाकूओं ने चाक़ू की नोक पर मकीनों को डरा धमकाकर जिस्म पर मौजूद जे़वरात और पूजा रुम में मौजूद मंदिर के जे़वरात के अलावा चार क़ीमती सेल फ़ोन भी छीन लिए।

बादअज़ां उन्हें एक कमरे में बंद करके राह-ए-फ़रार इख़तियार की। पुलिस को इत्तेला मिलने पर सर्किल इंस्पेक्टर रवींद्र प्रसाद ने अपने अमले के साथ जाये वरदात का मुआइना किया।

TOPPOPULARRECENT