Wednesday , October 18 2017
Home / World / नितिन्याहू के मुतनाज़ा दौरे अमरीका पर ओबामा नाराज़

नितिन्याहू के मुतनाज़ा दौरे अमरीका पर ओबामा नाराज़

अमरीका के एक सीनियर ओहदेदार ने ख़बरदार किया है कि वाईट हाउस की सरपरस्ती और मंज़ूरी के बगै़र इसराईली वज़ीरे आज़म बिंजामिन नितिन्याहू की तरफ़ से अमरीकी कांग्रेस से ख़िताब की दावत की क़बूलीयत इसराईल - अमरीका ताल्लुक़ात के लिए तबाहकुन साबित

अमरीका के एक सीनियर ओहदेदार ने ख़बरदार किया है कि वाईट हाउस की सरपरस्ती और मंज़ूरी के बगै़र इसराईली वज़ीरे आज़म बिंजामिन नितिन्याहू की तरफ़ से अमरीकी कांग्रेस से ख़िताब की दावत की क़बूलीयत इसराईल – अमरीका ताल्लुक़ात के लिए तबाहकुन साबित होगी।

अमरीकी क़ौमी सलामती कौंसिल की मुशीर ने ये सख़्त तरीन तबसरा एक ऐसे वक़्त किया है जब ऐवान नुमाइंदगान में रिपब्लिकन स्पीकर जॉन बोहनर ने सदर बारक ओबामा से पहले मुशावरत के बगै़र प्रोटोकोल की ख़िलाफ़वर्ज़ी करते हुए इसराईली वज़ीरे आज़म को क़ानून साज़ों से ख़िताब की दावत दी है।

ओबामा और डैमोक्रेटिक पार्टी के क़ाइदीन ने कहा है कि 3 मार्च को वाशिंगटन में नितिन्याहू के ख़िताब में शिरकत नहीं करेंगे। सदर ओबामा ने कहा कि ऐसे किसी प्रोग्राम में उन की शिरकत जानिबदारी तसव्वुर की जाएगी क्योंकि इसराईल में 17 मार्च को आम इंतिख़ाबात होंगे।

डेमोक्रेट्स ने ये भी कहा कि कांग्रेस ने नितिन्याहू के ख़िताब की सूरत में ईरान के साथ जारी न्यूक्लीयर मुज़ाकरात भी मुतास्सिर हो सकते हैं चुनांचे उन्हों ने इस ख़िताब की मंसूख़ी का मुतालिबा भी किया है।

TOPPOPULARRECENT