Tuesday , October 24 2017
Home / District News / निज़ामाबाद में ओलम्पिक एसोसी एष्ण इमारत का संगे बुनियाद

निज़ामाबाद में ओलम्पिक एसोसी एष्ण इमारत का संगे बुनियाद

निज़ामाबाद, 22 अप्रैल: रियासती वज़ीर भारी-ओ-मुतवस्सित आबपाशी पी सुदर्शन रेड्डी आज निज़ामाबाद में ओलम्पिक एसोसी एष्ण की इमारत का संगे बुनियाद रखा शहर निज़ाम आबाद के गंगा स्थान में ज़िला ओलम्पिक एसोसी एष्ण की इमारत की तामीर अमल में लाई

निज़ामाबाद, 22 अप्रैल: रियासती वज़ीर भारी-ओ-मुतवस्सित आबपाशी पी सुदर्शन रेड्डी आज निज़ामाबाद में ओलम्पिक एसोसी एष्ण की इमारत का संगे बुनियाद रखा शहर निज़ाम आबाद के गंगा स्थान में ज़िला ओलम्पिक एसोसी एष्ण की इमारत की तामीर अमल में लाई जा रही है इस मौक़े पर सुदर्शन रेड्डी ने कहा कि खेल कूद के ज़रिये जिस्मानी थकावट के इलावा समाजी तौर पर कई फ़ायदें हासिल होंगे।

लिहाज़ा नौजवान खेल कूद को फ़रोग़ देने की ख़ाहिश की। खेल कूद की एहमियत में दिन ब दिन इज़ाफ़ा होता जा रहा है नौजवान मुल्क का नाम रोशन करने में कामयाब रोल अदा कर रहे हैं जो समाजी और मआशी तौर पर कई फ़ायदा हासिल कर रहे हैं जिस की वजह से रियासती हुकूमत खेलों की एहमियत को वाक़िफ़ करवाने के लिए तदरीसी किताबों में शामिल करने के लिए तैयार‌ है।

ज़िला के कई नौजवान खिलाड़ी क़ौमी और बैनुल अक़वामी सतह पर शिरकत करते हुए ज़िले का नाम रोशन कर रहे हैं उन्होंने नौजवानों से ख़ाहिश की कि मज़ीद ज़िले का नाम रोशन करते हुए क़ौमी और बैनुल अक़वामी सतह पर इनाम‌ हासिल करने की उम्मीद ज़ाहिर की सुदर्शन रेड्डी ने कहा कि खेलों के फ़रोग़ के लिए हमेशा उन का तआवुन रहेगा।

ज़िला ओलम्पिक एसोसी एष्ण से मुकम्मल तआवुन करने का इज़हार करते हुए दरकार फंड्स मुहय्या करने का इरादा ज़ाहिर किया और इमारत को तीन माह के अंदर तकमील करने की ख़ाहिश की और इस के लिए तीन लाख रुपये मंज़ूर करने का ऐलान किया इस मौक़े पर रुकन असेम्बली निज़ामाबाद(अर्बन) वाई लक्ष्मी नाराय‌ना ने ज़िले के खीलाड़ियों की कारकर्दगी पर ख़ुशी का इज़हार किया और अपनी जानिब से मुकम्मल तआवुन पेश करने का इरादा ज़ाहिर किया।

साबिक़ स्पीकर के आर सुरेश रेड्डी ने अपनी तक़रीर में कहा कि ज़िले के खिलाड़ी क़ौमी और बैनुल अक़वामी सतह पर नुमाइंदगी करते हुए ज़िले का नाम रोशन किया है और खेल कूद को फ़रोग़ देने के लिए हुकूमत तैयार‌ है, और इस सिलसिले में कई इक़दामात किए जा रहे हैं। इस मौक़े पर डी सी सी बी चेयरमैन पटवारी गंगाधर, जोइंट कलेक्टर हर्षवर्धन, ज़िला ओलम्पिक एसोसी एष्ण सदर बागारेड्डी, सेक्रेटरी लक्ष्मण, रीज़लिन्ग एसोसी एष्ण के सेक्रेटरी नर्सिंग राओ और दीगर भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT