Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / निज़ाम के ख़िलाफ़ इज़हारे ख़्याल झूट का पलंदा अटाला राजिंदर का रधे अमल

निज़ाम के ख़िलाफ़ इज़हारे ख़्याल झूट का पलंदा अटाला राजिंदर का रधे अमल

सियास क़ाइद टी आर एस मुक़न्निना पार्टी ई राजिंदर ने सीमांध्र तेलुगु देशम पार्टी रुकने असेंबली पी केशव के रियासत आंध्र प्रदेश की तंज़ीम जदीद मुसव्वदा बिल 2013 पर मुबाहिस में हिस्सा लेते हुए इज़हार करदा ख़्यालात को झूट का पलंदा से ताबी

सियास क़ाइद टी आर एस मुक़न्निना पार्टी ई राजिंदर ने सीमांध्र तेलुगु देशम पार्टी रुकने असेंबली पी केशव के रियासत आंध्र प्रदेश की तंज़ीम जदीद मुसव्वदा बिल 2013 पर मुबाहिस में हिस्सा लेते हुए इज़हार करदा ख़्यालात को झूट का पलंदा से ताबीर किया और उन्हें तन्क़ीद का निशाना बनाया और एवान में हक़ायक़ पर मबनी इज़हारे ख़्याल करने का उन्हें मश्वरह दिया और हक़ायक़ को तोड़मरोड़ कर पेश कर के एवान को गुमराह नहीं किया जाना चाहीए।

उन्होंने कहा कि लूट खसूट के ख़िलाफ़ जद्द-ओ-जहद करने की तारीख हमारी है। ई राजिंदर ने साबिक़ निज़ाम हुकूमत अगर आमिराना थी भी तो साबिक़ निज़ाम ने इलाके तेलंगाना में कॉलेजस फैक्ट्रीयां क़ायम करने के अलावा उस्मानिया यूनीवर्सिटी हाइकोर्ट उस्मानिया दवाख़ाना असेंबली जैसी तारीख़ी इमारतें तामीर की थीं।

उन्होंने दुसरे जमातों के टी आर एस पर रिमार्कस पर रधे अमल में कहा कि हम किसी वजह के बगै़र किसी की सताइश करने वाले नहीं हैं और आमिराना तर्ज़ हुकूमत की हम ने सताइश नहीं की है बल्कि हक़ायक़ पर मबनी इज़हारे ख़्याल करने पर हम यकीन रखने वाले हैं।

TOPPOPULARRECENT