Monday , August 21 2017
Home / Khaas Khabar / निज़ाम दौरे हुकूमत की यादगार उस्मानिया जनरल हॉस्पिटल की मुंतक़ली का बाज़ाबता आग़ाज़

निज़ाम दौरे हुकूमत की यादगार उस्मानिया जनरल हॉस्पिटल की मुंतक़ली का बाज़ाबता आग़ाज़

हैदराबाद 30 जुलाई:उस्मानिया जनरल हॉस्पिटल से 24 मरीज़ों को ज़रीये एम्बुलेंस तेलंगाना वैद्या परिषद हॉस्पिटल( डिस्ट्रिक्ट हॉस्पिटल किंगकोठी )मुंतक़िल कियागया।

इस मौके पर मरीज़ों के हमराह डॉक्टर्स पैरा मेडिकल टीम भी शामिल थी। वाज़िह रहे कि चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना रियासत के चंद्रशेखर राव‌ अचानक उस्मानिया दवाख़ाने का दौरा करते हुए दवाखाने की क़दीम इमारत की ज़बूँहाली पर ब्रहमी का इज़हार किया था और दवाख़ाना उस्मानिया की क़दीम हेरिटेज इमारत को मुनहदिम करते हुए सर-ए-नौ तामीरात के ज़रीये नई इमारत तामीर करने का एलान भी किया था के सी आर के फ़ैसले के आग़ाज़ के तौर पर उस्मानिया दवाखाने की क़दीम इमारत को ख़ाली करने के लिए इमारत की पहली मंज़िल पर वाक़्ये ओर्थपेडीक वार्ड से मरीज़ों की मुंतक़ली का आज से अमली आग़ाज़ हुआ।

हॉस्पिटल इंतेज़ामीया के मुताबिक़ मुंतक़ली के पहले मरहले में 80के मिनजुमला 24मरीज़ों को तेलंगाना वादया विधाना परिषद हॉस्पिटल( डिस्ट्रिक्ट हॉस्पिटल किंगकोठी) मुंतक़िल किया जा रहा है जबकि माबाक़ी मरीज़ों को भी डिस्ट्रिक्ट हेल्थ ऑफीसर की सिफ़ारिशात के मुताबिक़ किंगकोठी हॉस्पिटल ही मुंतक़िल किया जायेगा हालाँकि दवाख़ाना उस्मानिया की क़दीम इमारत की पहली मंज़िल पर ओर्थपेडीक के अलावा स्कैन और ईलाज के दो और शोबे मौजूद हैं और चार आप्रेशन थियेटर जिन की मुंतक़ली के मुताल्लिक़ इंतेज़ामीया के ज़िम्मेदारान ने कहा कि सुलतानबाज़ार एरिया हॉस्पिटल को मुकम्मिल तौर पर ख़ाली कराते हुए वहां पर उस्मानिया दवाखाने की क़दीम हेरिटेज इमारत की पहली मंज़िल पर वाक़्ये तमाम वार्डस ऑप्रेशन थियटरस बिशमोल इंफ्रास्ट्रक्चर को मुंतक़िल करने का काम किया जाएगा।

आर एम ओ उस्मानिया जनरल हॉस्पिटल डॉ मुहम्मद रफ़ीक़ अहमद ने अवाम के अंदर पाए जाने वाले ख़दशात पर वज़ाहत करते हुए बताया कि हॉस्पिटल इंतेज़ामीया की तरफ से नुमाइंदगी के बाद ही हुकूमत ने उस्मानिया दवाखाने की क़दीम इमारत को ख़ाली कराने का फ़ैसला लिया है।

उन्होंने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर के सी आर के अचानक दौरे के बअद हुकूमत को भी इमारत की ज़बूँहाली से वाक़फ़ीयत हासिल हुई है। उन्होंने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव ने फ़िलफ़ौर दवाखाने की क़दीम इमारत को ख़ाली करते हुए मरीज़ों अमले और इंफ्रास्ट्रक्चर को दूसरे दवाख़ानों में मुंतक़िल करने के अहकामात जारि किए है जस पर अमली इक़दामात उठाए जा रहे हैं।

यहां इस बात का तज़किरा भी ज़रूरी हैके चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ दवाखाने की मुंतक़ली और हेरिटेज कमेटी रिपोर्ट की बुनियाद पर उस्मानिया दवाखाने की क़दीम इमारत को मुनहदिम करते हुए वहां पर मौजूदा इमारत के तामीर करते हुए आसिफ़ जाह साबह की यादगार को बरक़रार रखने का इद्दिआ भी कररहे हैं जबकि हेरिटेज जहद कारों के मुताबिक़ इमारत के साथ किसी भी किस्म का खिलवाड़ रियासत तेलंगाना की क़दीम तारीख़ी विरसा के साथ ज़बरदस्त नाइंसाफ़ी साबित होगा।

डिस्ट्रिक्ट हॉस्पिटल किंगकोठी में मरीज़ों की मुंतक़ली के दौरान कलेक्टर हैदराबाद निर्मला भी दवाखाने को पहुंच कर हालात का जाएज़ा लिया।

TOPPOPULARRECENT