Saturday , September 23 2017
Home / AP/Telangana / नुमाइश मैदान पर मछली में दम्मे की दवा की तक़सीम जारी

नुमाइश मैदान पर मछली में दम्मे की दवा की तक़सीम जारी

हैदराबाद 09 जून: नुमाइश मैदान हैदराबाद में दम्मे के मर्ज़ की दवा की तक़सीम का अमल तेज़ी से जारी है। हर साल मर्ग के मौके पर बथनी बिरादरान की तरफ से दम्मे के मरीज़ों के लिए मछली की दवा तक़सीम की जाती है जो काफ़ी मशहूर है जना वगनाना वेद यक्का उस की सख़्त मुख़ालिफ़त करती है। पिछ्ले रोज़ से नुमाइश मैदान पर दवा की तक़सीम का अमल जारी है जो 9 जून की सुबह तक रहेगी। इस ख़सूस में पुलिस की तरफ से सख़्त सयान्ती इंतेज़ामात किए गए हैं।

बेथनी गौड़ फ़ैमिली की तरफ से मछली में दम्मे की दवा खिलाई जाती है। दुसरे रियासतों से भी अवाम की कसीर तादाद दवा खाने के लिए यहां पहूँची है। महात्मा गांधी बस स्टेशन, जुबली बस स्टैंड, सिकंदराबाद रेलवे स्टेशन और काच्चिगुड़ा रेलवे स्टेशन से नुमाइश मैदान तक ख़ुसूसी बसें चलाई जा रही हैं।

एक दिन में ही हज़ारों लोगों को दवा खिलाई गई। 9 जून को भी दवा खिलाने का काम जारी रहेगा। हुकूमत ने हुजूम पर क़ाबू पाने के लिए बेहतर इंतेज़ामात किए हैं जो मरीज़ दम्मे की दवा खाते हैं उनके लिए सख़्त परहेज़ भी बताया जाता है। वो आइन्दा 45 दिन तक परहेज़ करते हुए अपने दम्मे के मर्ज़ से छुटकारा हासिल कर सकते हैं।

TOPPOPULARRECENT