Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / नेक नाम पूरा में 400 साला क़दीम मस्जिद की अराज़ी पर नाजायज़ क़ब्ज़ा

नेक नाम पूरा में 400 साला क़दीम मस्जिद की अराज़ी पर नाजायज़ क़ब्ज़ा

हैदराबाद ।१८ । अप्रैल : ( सियासत न्यूज़ ) : मसाजिद और दरगाहों की आराज़ीयात पर क़ब्ज़ा करने के लिए रिकार्डज़ में हेराफेरी-ओ-रद्द-ओ-बदल करना तो आम बात बन गई है लेकिन लैंड अब अपनी सरगर्मीयों में इस क़दर आगे बढ़ रहे हैं कि वो मसाजिदकी आराज

हैदराबाद ।१८ । अप्रैल : ( सियासत न्यूज़ ) : मसाजिद और दरगाहों की आराज़ीयात पर क़ब्ज़ा करने के लिए रिकार्डज़ में हेराफेरी-ओ-रद्द-ओ-बदल करना तो आम बात बन गई है लेकिन लैंड अब अपनी सरगर्मीयों में इस क़दर आगे बढ़ रहे हैं कि वो मसाजिदकी आराज़ीयात पर नाजायज़ क़ब्ज़ों के लिए मसाजिद को ग़ैर आबाद करने की मज़मूम हरकत पर उतर आए हैं ।

ऐसा ही एक वाक़िया शहर के नवाही इलाक़ा ना रसनगी हदूद में वाक़्य नेक नाम पूरा इलाक़ा में मंज़रे आम पर आया है । जहां मुक़ामी अवाम और मस्जिद के मुस्लियों के मुताबिक़ इस मस्जिद की अराज़ी पर क़ब्ज़ा के लिए लैंड गिरा बरस उन्हें नमाज़ की अदायगी से रोक रहे हैं और मस्जिद के अतराफ़ अराज़ी पर जो मस्जिद की अराज़ी है इस पर जारी खुदवाई के काम के ताल्लुक़ से वज़ाहत करने पर धमकीयां दे रहे हैं ।

बताया जाता है कि नेक नाम पूरा इलाक़ा में वाक़िया मस्जिद क़ुतुब शाही जो 400 सालाक़दीम तारीख़ रखती है । गुज़शता चंद दिनों से इस मस्जिद की अराज़ी पर नाजायज़ क़बज़ा की कोशिश जारी है । मस्जिद के मुस्लिमो ने इल्ज़ाम लगाया कि चंद अफ़राद काम के ताल्लुक़ से वज़ाहत तलब करने और काम को रोकने के मुतालिबा पर उन्हें हिरासाँ कर रहे हैं । और गुज़शता हफ़्ता एक मुसल्ली को मार पेट का निशाना भी बनाया गया । मस्जिद की अराज़ी पर जारी नाजायज़ क़ब्ज़ा और जंगी ख़ुतूत पर जारी तामीराती कामों के ख़िलाफ़ आवाज़ उठाने वाले मुस्लियों के एक वफ़द ने क्लैक्टर रंगा रेड्डी से मसले को रुजू कर दिया । उन्हों ने राजिंदर नगर तहीसलदार दफ़्तर से वाबस्ता अमला पर लैंड गिरा बरस से साज़बाज़ का इल्ज़ाम लगाया और कहा कि रैवैन्यू हुक्काम की मुबय्यना लापरवाही और मसला को देखा इन देखा करने से ही मसाइल पैदा हो रहे हैं ।

उन्हों ने तहसीलदार ऑफ़िस राजिंदर नगर से वाबस्ता रैवैन्यू इन्सपैक्टर पर इल्ज़ाम लगाया कि आर आई हातोन होने का फ़ायदा उठा कर दरख़ास्त गुज़ारों से बदसुलूकी कर रही है और सर्वे के मुतालिबा को नज़रअंदाज कर रही हैं । दरख़ास्त गुज़ार मुस्लियों में शामिल मुहम्मद यूसुफ़ , सआदत अल्लाह-ओ-दीगर ने सँगा रेड्डी ज़िला क्लैक्टर पहचानकर क्लैक्टर से शिकायत कर दी । इस दौरान मस्जिद क़ुतुब शाही के मुस्लियों की कोशिश को देख कर दक्कन वक़्फ़ प्रोटेक्शन कमेटी और हेरिटेज वाच आर्गेनाईज़ेशन ने मस्जिद के तहफ़्फ़ुज़ में जारी जद्द-ओ-जहद को अपनी भरपूर ताईद का ऐलान किया और इस बात का फ़ैसला किया कि अनक़रीब इस इलाक़ा का दौरा किया जाएगा ।

सदर दक्कन वक़्फ़ प्रोटेक्शन सोसाइटी उसमान बिन मुहम्मद अलहाजरी ने कहा कि ऐडीटर सियासत-ओ-रुकन पोलीट ब्यूरो तेलगु देशम जनाबज़ाहिद अली ख़ां से मसला को रुजू करते हुए इस इलाक़ा का दौरा करवाया जाएगा और रोज़नामा सियासत की जानिब से ग़ैर आबाद मसाजिद को आबाद करने के लिए जारी मुहिम के तहत मस्जिद को ग़ैर आबाद करने की कोशिशों को नाकाम बनाया जाएगा और इस मस्जिद की अराज़ी के तहफ़्फ़ुज़ के लिए इक़दामात किए जाऐंगे ।

इस के इलावा मुहम्मद अफ़ज़ल कन्वीनर हेरिटेज वाच ने कहा कि मस्जिद जो 400 साला क़दीम इमारत है हेरिटेज डिपार्टमैंट को चाहिए कि वो उस की हिफ़ाज़त के लिए ज़रूरी इक़दामात करें । उन्हों ने कहा कि मस्जिद की अराज़ी पर खुदवाई से इस मस्जिद के तहफ़्फ़ुज़ को ख़तरा लाहक़ हो गया है । बताया जाता है कि नेक नाम पूरा राजिंदर नगर मंडल में वाक़्य सर्वे नंबर 30 और 31 पर मस्जिद के तहत वक़्फ़ अराज़ी पाई जाती है । और इस अराज़ी का सर्वे करवाने के लिए दरख़ास्त दाख़िल की गई है । जिस की तारीख़ में ताख़ीर की वजह से नाजायज़ क़ाबज़ीन के हौसले बुलंद हो गए हैं ।

और वो ज़ोर-ओ-शोर से तामीराती काम जारी रखे हुए हैं और किसी भी किस्म की कोई रुकावट नहीं है । मुस्लियों ने ताज्जुब का इज़हार करते हुए कहा कि ऐसी हरकतों के ख़िलाफ़ शिकायत कि बावजूद तामीराती काम जारी हैं । और अर्बाब मजाज़ की ग़फ़लत मस्जिद के वजूद के लिए ख़तरा बन गईं हैं । दक्कन वक़्फ़ प्रॊटेक्शन सोसाइटी हेरिटेज वाच और मुक़ामी मुस्लिमो ने मस्जिद और इस की अराज़ी के तहफ़्फ़ुज़ के लिए जद्द-ओ-जहद करने के अज़म का इज़हार क्या इस मौक़ा पर दीगर मौजूद थे ।।

TOPPOPULARRECENT