Thursday , October 19 2017
Home / Sports / नेडाल को चल्ली ओपन के फाईनल में सामिल‌

नेडाल को चल्ली ओपन के फाईनल में सामिल‌

वीनाडीलमार 11 फरव‌री (ए पी) साबिक़ आली नंबर एक टीन स्टार राफ़ल नेडाल को चल्ली ओपन के फाईनल मुक़ाबला में अरजटीना के हर वासियो ज़ीबोलोस के ख़िलाफ़ एक सख़्त मुक़ाबला में 6-7(2) , (7-6)6) , 6-4 की हार बर्दाश्त करनी पड़ी जैसा कि वो बाएं घुटने के ज़ख़म से 7 माह सरगर्म टेनिस से दूर रहने के बाद वापसी की थी और पहला टूर्नामेंट खेल रहे थे।

नेडाल ख़िताब केलिए पसंदीदा खिलाड़ी थे जो कि किले कोट पर 37 वां सिंगल ख़िताब हासिल करने से महज़ एक कामयाबी दूर थे जबकि ज़ेबालोस ने नेडाल को हार‌ दे कर किले कोर्ट पर अपना पहला ख़िताब हासिल किया है और 7 मर्तबा के फ़्रैंच ओपन चम्पिय‌न के ख़िलाफ़ फाईनल में उन्होंने बेहतर मुज़ाहरा किया।

ज़ेबालोस ने नेडाल के हर हमला का बेहतर जवाब दिया और तीसरे सीट तक भी अपनी सरवेस नहीं गंवाई लेकिन तीसरे सीट में सरवेस गंवाने के बावजूद उन्होंने एक आसान कामयाबी हासिल करली। कामयाबी के बाद इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए ज़ेबालोस ने कहा कि ये मुक़ाबला मेरी ज़िंदगी की यादगार कामयाबी है

क्योंकि में एक किले कोर्ट के सब से बेहतरीन खिलाड़ी के ख़िलाफ़ मुज़ाहरा कररहा था। अलावा अज़ीं ये मेरे लिए एक ख़ाब की ताबीर है जिस को में अपनी ज़िंदगी भर नहीं भूल पाउँगा। नडाल ने इस हार‌ के बाद सिर्फ़ मुख़्तसर ख़्यालात का इज़हार करते हुए डबल्स के फाईनल की तैयारी की सिम्त आगे बढ़ गए।

नेडाल ने कहा कि ज़ख़मों से सेहतयाबी के बाद उन केलिए ये हफ़्ता काफ़ी बेहतर रहा और में समझता हूँ कि ये वक़्त मेरे लिए तजुर्बा हासिल करने केलिए एक बेहतर वक़्त रहा। नेडाल केलिए मुक़ामी शायक़ीन का मुकम्मल तआवुन दस्तयाब था जोकि राफ़ा के हक़ में नारे लगाने के अलावा अपनी टी शर्टों पर वामोस राफ़ा और वीवा स्पीना जैसी तहरीरें दर्ज कर रखी थीं।

TOPPOPULARRECENT