Tuesday , September 19 2017
Home / Khaas Khabar / नेस्ले जारीया साल के ख़त्म तक मैगी के हिन्दुस्तान में अहया के लिए कोशां

नेस्ले जारीया साल के ख़त्म तक मैगी के हिन्दुस्तान में अहया के लिए कोशां

नई दिल्ली: बॉम्बे हाईकोर्ट के हुक्मनामा से जिसने मैगी पर इमतिना मंसूख़ कर दिया है, हौसला पाकर नेस्ले इंडिया मंसूबा बंदी कर रहा है कि अपने मक़बूल आम फ़ौरी तैयार होने वाले नूडल्स का हिन्दुस्तान के बाज़ार में जारीया साल के इख़तेताम तक अहया किया जाये बशर्तिके उन्हें उसकी इजाज़त हासिल हो जाएगी।

कंपनी को 450 करोड़ रुपये का नुक़्सान हुआ है जिसमें 30 हज़ार टन नूडल्स का जून से अब तक तबाह किया जाना भी शामिल है। कंपनी ने कहा कि वो अपने मौजूदा फार्मूले को बरक़रार रखेगी और नूडल्स के अजज़ा तबदील नहीं किए जाऐंगे। कंपनी ने कहा कि वो कोशिश करेगी कि बेहतर एहदाफ़ हासिल किए जा सकें।

कंपनी की ख़ाहिश है कि बाज़ार में दुबारा पेश किए जाने से क़बल मैगी नूडल्स को अपनी खोई हुई मक़बूलियत हासिल हो जाएगी। नेस्ले इंडिया के मनीजिंग डायरेक्टर सुरेश नारायण ने पी टी आई के साथ तबादला-ए-ख़्याल के दौरान कहा कि अदालत की हिदायात के बाद कंपनी मैगी के नमूनों को 3 आज़ादाना लेबोरेट्रीज़ की जानिब से जो पंजाब, हैदराबाद और जय‌ पूर क़ायम हैं, करवा चुकी है और इन्होंने उसकी सेहत अफ़ज़ा-ए-ख़सुसीआत को तस्लीम किया है। क़ौमी अकरीडीशन बोर्ड बराए टेस्टीगं ऐंड का लीबरेशन लेबोरेट्रीज़ में भी नमूनों की जांच जारी है।

TOPPOPULARRECENT