Friday , August 18 2017
Home / World / नैटो मशरिक़ की जानिब तौसीअ से बाज़ रहे – रूस

नैटो मशरिक़ की जानिब तौसीअ से बाज़ रहे – रूस

Russian President Vladimir Putin, right, speaks to his press secretary Dmitry Peskov, second right, as Russian Foreign Minister Sergey Lavrov, left, looks at them after their talks with British Prime Minister David Cameron at the G-20 Summit in Antalya, Turkey, Monday, Nov. 16, 2015. (AP Photo/Alexander Zemlianichenko)

रूस ने नैटो को ख़बरदार किया है कि इस तंज़ीम की मुसलसल मशरिक़ की जानिब तौसीअ के रद्दे अमल में वो जवाबी इक़दामात कर सकता है। अमरीका ने रूस के इन ख़दशात को मुस्तरद कर दिया है। क्रेमलिन हुकूमत के तर्जुमान दिमितरी पेस्कोफ़ ने बुध को ये बयान नैटो की मोंटीनीग्रो को तंज़ीम में शमूलीयत की दावत के रद्दे अमल में जारी किया है।

उन्होंने सहाफ़ीयों से गुफ़्तगु करते हुए रूस की जानिब से तुर्की पर आयद कर्दा हालिया इक़तिसादी पाबंदीयों की भी वज़ाहत की है और कहा है कि ये उन पाबंदीयों से मुख़्तलिफ़ हैं जो मग़रिब ने रूस पर यूक्रेन बोहरान के रद्दे अमल में आयद की थीं।

उन्होंने कहा कि रूस ने शाम के सरहदी इलाक़े में अपने एक लड़ाका तैयारे की तबाही के बाद तुर्की के ख़िलाफ़ पेशगी इक़दाम के तौर पर पाबंदीयां आयद की हैं और उनका मक़सद दहशतगर्दी के ख़तरे का पेशगी तदारुक है।

TOPPOPULARRECENT