Tuesday , October 17 2017
Home / India / नौजवानों की हलाकत से इंतेख़ाबी माहौल पर मनफ़ी असरात:उमर अब्दुल्लाह

नौजवानों की हलाकत से इंतेख़ाबी माहौल पर मनफ़ी असरात:उमर अब्दुल्लाह

फायरिंग का वाक़िया अफ़सोसनाक: अरूण जेटली, हुर्रियत कांग्रेस का हड़ताल का ऐलान

फायरिंग का वाक़िया अफ़सोसनाक: अरूण जेटली, हुर्रियत कांग्रेस का हड़ताल का ऐलान

शहर के नौगाम इलाक़े में एहतेजाजियों और सिक्योरिटी फ़ोर्सस के दरमियान फ़ौज की फायरिंग में हलाक हुए दो नौजवानों की बडगाम में हलाकत की वजह से ज़बरदस्त झड़प होगई जबकि हुक्काम ने इस इलाक़े में एहतेयाती तदाबीर के तौर पर तहदेदात आइद कर दिए हैं।

नौगाम में ला एंड आर्डर की ड्यूटी पर तैनात पुलिस‌ अहलकारों पर नौजवानों के एक ग्रुप ने संगबारी शुरू करदी। महलूक नौजवानों की तदफ़ीन के फ़ौरी बाद ये वाक़िया पेश आया। एहतेजाजियों को मुंतशिर करने केलिए सिक्योरिटी फ़ोर्सस ने आँसू गैस शल्स‌ का इस्तेमाल किया लेकिन तादम तहरीर झड़पों का सिलसिला जारी था।

दूसरी तरफ़ मर्कज़ी हुकूमत ने बडगाम में रौनुमा हुए वाक़िये को इंतेहाई अफ्सोसनाक क़रार दिया। वज़ीरे दिफ़ा अरूण जेटली ने कहा कि बडगाम वाक़िया अफ़सोसनाक है। इस वाक़िये की तहकीकात करवाई जाएगी और क़सूरवारों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जाएगी । वज़ीरे आला जम्मू-ओ-कश्मीर उमर अब्दुल्लाह ने भी एक अहम बयान देते हुए कहा कि बडगाम में सिक्योरिटी फ़ोर्सस की फायरिंग में दो नौजवानों की हलाकत से रियासत में इंतेख़ाबी माहौल शदीद तौर पर मुतास्सिर हुआ है।

उन्होंने कहा कि रियासत में अब सिक्योरिटी सूरत-ए-हाल बेहतरी की जानिब रवां दवां थी जिस के बाद इस नवीत का वाक़िया हैरत अंगेज़ है जिन की रियासत में कोई जगह नहीं है। इस मौज़ू पर उमर अब्दुल्लाह ने वज़ीरे दिफ़ा अरूण जेटली से भी बात चीत की। उमर अब्दुल्लाह ने कहा कि एक इसे वक़्त जब रियासत में अस्करीयत पसंदी के वाक़ियात इन्हितात पज़ीर हैं , दो नौजवानों की हलाकत ने असेम्बली इंतेख़ाबात के माहौल पर मनफ़ी असर मुरत्तिब किया है।

दूसरी तरफ़ रियासत में कर्फ्यू जैसी सूरत-ए-हाल बरक़रार है जिस का इतलाक़ सिर्फ़ पाँच पुलिस‌ स्टेशनों की हुदूद में किया गया है। अलहेदगी पसंद ग्रुप्स की जानिब से रियासत गैर हड़ताल के ऐलान के बाद सड़कों पर सन्नाटा छा गया है और एहतेयाती तदाबीर के तौर पर ही पुलिस‌ और फ़ौज ने तहदेदात का नफ़ाज़ किया है।

सय्यद अली शाह गीलानी और मीर वाइज़ उमर‌ फ़ारूक़ की क़ियादत वाली हुर्रियत कान्फ़्रैंस ने दो नौजवानों की हलाकत के ख़िलाफ़ बतौर-ए‍-एहतेजाज आम हड़ताल का ऐलान किया है जबकि दो दीगर नौजवानों के ज़ख़मी होने की भी इत्तेला है। इस वाक़िये की बला लिहाज़ पार्टी वफ़ादारी , तमाम पार्टी क़ाइदीन ने मज़म्मत की है।

TOPPOPULARRECENT