Friday , October 20 2017
Home / Khaas Khabar / नौजवान लड़के लड़कीयों को उठ बैठ कराने का वाक़िया

नौजवान लड़के लड़कीयों को उठ बैठ कराने का वाक़िया

हैदराबाद सिटी पुलिस ने आज एक वाक़िये की तहक़ीक़ात का हुक्म दिया है जिस में चंद नौजवान लड़के लड़कीयों को एक अवामी मुक़ाम पर पुलिस की मौजूदगी में उठ बैठ करता हुआ दिखाया गया है।

हैदराबाद सिटी पुलिस ने आज एक वाक़िये की तहक़ीक़ात का हुक्म दिया है जिस में चंद नौजवान लड़के लड़कीयों को एक अवामी मुक़ाम पर पुलिस की मौजूदगी में उठ बैठ करता हुआ दिखाया गया है।

इस वाक़िये की वीडीयो क्लिपिंग मंज़रे आम पर आने के बाद पुलिस ने ये हुक्म जारी क्या। पुलिस के एक आला ओहदेदार ने कहा कि अस्सिटेंट कमिशनर आफ़ पुलिस ( ए सी पी ) से कहा गया है कि वो इस वाक़िये की तहक़ीक़ात करें जिस को अख़लाक़ी पुलिस का नाम दिया गया है।

पुलिस ने तहक़ीक़ाती अफ़्सर को जल्द अपनी रिपोर्ट पेश करने की हिदायत भी दहिय है। चंद टेलीविज़न चैनलों ने इस वाक़िये का टेलीकास्ट किया जो चंद रोज़ पहले क़िला गोलकेंडा और गुम्बदान क़ुतुब शाही काम्प्लेक्स के अहाते में पेश आया।

पुलिस ओहदेदार ने कहा कि कई सय्याहों ने जिन में बैरूनी ममालिक से ताल्लुक़ रखने वाले मर्द-ओ-ख़वातीन भी शामिल थे इस ज़िमन में शिकायात की थी और इल्ज़ाम लाग‌या था कि इस मुक़ाम की सैर करने वाले जोड़ों को गै़रज़रूरी तौर पर हिरासाँ किया जा रहा है और उन पर अरयानीत में शामिल होने का इल्ज़ाम लाग‌या जा रहा है।

पुलिस ओहदेदार ने कहा कि कोई भी कार्रवाई क़ानून के मुताबिक़ की जानी चाहीए। उठ बैठ बहरहाल दरुस्त नहीं है। उन्होंने कहा कि तहक़ीक़ात के बाद ही इस वाक़िये के तमाम हक़ायक़ से वाक़फ़ीयत होगी।

इस दौरान बाज़ टेलीविज़न चैनलों से इस वाक़िये के वीडीयो क्लिपिंग जारी हुए जो दरअसल एक वैब पर मबनी न्यूज़ मैगज़ीन पर डाले गए थे इन में मुताल्लिक़ा पुलिस इन्सपेक्टर नईम उद्दीन जाविद की भरपूर सताइश की गई थी जो उन मुक़ामात की सैर करने वाले नौजवान लड़के लड़कीयों को बदअख़्लाकी और नाज़ेबा हरकात से बाज़ रहने के लिए वार्निंग देते हुए उठ बैठ करवा रहे थे।

मज़कूरा न्यूज़ मैगज़ीन पर नईम उद्दीन जाविद की सताइश करते हुए उन्हें इस्लामी इक़दार की पासदारी करने वाला एक फ़र्ज़शनास पुलिस ऑफीसर क़रार दिया गया था।

वीडीयो क्लिपिंग में बताया गया कि इन्सपेक्टर पुलिस नईम उद्दीन जाविद इन नौजवान लड़के लड़कीयों को जो अक्सर मुख़्तलिफ़ कॉलेजों में ज़ेरे तालीम हैं और उनके वालिदेन बैरूने मुमालिक में बरसर ख़िदमत हैं ये नसीहत कररहे थे कि वो ग़ैर अख़लाक़ी हरकात से गुरेज़ करें।

वीडीयो क्लिपिंग में देखा गया कि अक्सर लड़कीयां चुस्त जीन्स और टी शर्ट्स पहनी हुई थीं और चंद लड़कीयां क़ीमती मोबाईल इस्तेमाल कररही थी और अपने बॉयफ्रेंड के साथ पार्क पहुंची थी।

TOPPOPULARRECENT